Sakallı ipten çocuk patiği

-

Bu patiği tatlı yeğenime annesi yapmış.E banada resimlerini çekip paylaşmak düştü.Detaylı resimler için bu linke yada içeriye buyrun.

9 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Uyy cok sekerler,Allah bagışlasın. hic sevemediğim şu ipleri bile sevimli kılmış o minik ayaklar:)annenin ellerine sağlık…

  2. Figen abla

    ay bundan örmeyi ben de denedim…sakalların arasında ilmekleri göremiyor,ilmek kaçırdığımda bulamıyordum…deli oldum örerken :)

  3. xvaveylax

    çocuklar bayılır kızlarım görmesin kesin isterdeler. sakallı ipten kedi ördum kızlarıma ipi sevmesemde :)örunuşu çok zevkli

  4. Fatos01

    Beğeni ve yorumlar için teşekkürler arkadaşlar..Bunu ben örmedim ama gelinimizin nasıl öredüğünü bildiğim kadarıyle size anlatayım.5 şiş ile örülen patikler gibi örülüyor.Ancak ipin sakallarının hepsinin patiğin bir yüzünde (bu yüzü dışa gelecek) toplanması için sürekli önden yada arkadan (tercihe göre) ilmek alarak örülüyor.Patik bitince sakalları yoğun olan kısım dışa çevriliyor.Patik kısmı bitince normal örğü ipinden bilek kısmı için ilmek çıkartıp 4-5 cm (yada istediğiniz kadar) lastik örgü örülüyor.Bu kadar:)

  5. Fatos01

    Haaa!! yazmayı unuttum.Bu patikler kışın terlik giymeyi sevmeyen cocuklar için birebir…Çocukları olanlara şiddetle tavsiye ederim.Gelinimiz banada mavisini yapmıştı.Kışın kullanması çok rahat ve ayağı da sıcacık tutuyor …

Bir Cevap Yazın