Şemsiyeli küçük kız, kanaviçe pano

-

kaneviçe pano

Kanaviçe furyasına ben de kapılayım dedim ve ilk etamin çalışmamı yaptım. Orijinalini şurada gördüm, ilk doğru dürüst denemem olduğu için de fazla maceraya girmeden aynısını işledim. Sevimli bir şey oldu, Leyla’nın odasına koydum. Bundan sonra hem beğendiğim şablonları hem de kendi tasarım denemelerimi etamin üzerine geçirmeyi hayal ediyorum, fırsat buldukça tabii. Zira bu kanaviçe pano işi çok hoşuma gitti.

11 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    çok güzel olmuş ,çok beğendim :) çocuk odasına yakışır bir iş olmuş :) ellerinize sağlık devamını bekleriz. benim gibi bir kiraz işleyip bırakanlardan olmayın :)

  2. Sizi, örücüler, keçeciler, dekopajcılar, kabartamacı, oymacı, yırtma yapıştırmacı, biçkici ve dikişçiler kapmadan biz kapmışız :) :)

    Bir bilen olarak önce “Aferim” diyorum. Çarpılar son derece düzgün atılmış bu önemli – bir sonraki işte kumaşı gerginleştirin ipleri daha serbest bırakın – çok başarılı sonuçlara doğru koşar adım gidin bence!

    Elleriniz dert görmesin sevgili Shane!

  3. shane

    cok tesekkur ederim efendim. sergiye ne haddime diyeyim ama yaparim tabii bir tane, bir de mine (emay) yapma pesindeyim. evet evet, yetistirecegim.

    zulaltan, cok iyi tarif etmissiniz durumu :) tamam kiraz faslina ben girmeyeyim hic.

    nurdank; bu isin ustasi olarak degerlendirmede bulunmaniz harika olmus, sagolun. duzgun is olmasina cok sevindim. yaptigim islere ozenirim cunku. orme ve dikme islerine azicik giristim, annemden de ovgu aldim ama daha ilerleme firsati olmadi. kece derseniz, bulasmamak imkansiz, bir seylere basladim ama bakalim hayirlisi. digerlerine kapilmadim daha evet :) ucundan boyamaci olarak katiliyorum meseleye, o da tamamen dogaclama. sagolun, basarili sonuclara dogru gidecegim desteginizle :)

  4. peskir

    Harikasınız Shane,ellerinize sağlık.Kanaviçe virüsü bir kere girmeye görsün içinize,eninde sonunda yeniden kendini gösterir :)

  5. senayatilgan

  6. shane

    çok teşekkürler :) sergiye de yapacağım hemen yenisini, bu amatör halimle beni dürtüklediğiniz için teşekkür ederim.

  7. esinsel

    harikasınız shane:) kanaviçe işlemek gerçekten de bir tutku.bende desenlerinden faydalanıp boncuklarla yapıyorum bu işi ama etamine işlemenin tadı da bir başka.çok beğendim ellerinize sağlık.

  8. yagmuryurek

    ben diyorum zaten editörümüz yetenekli olmasa burada yeteneklilerin ne işi olu….
    (bknz atasözleri sözlüğü; balık baştan kokar :) )
    ellerinize sağlık çok cici olmuş sergiye katılma kararı almakla ne iyi yapmışsınız iletişim adresini yollayalım mı??? :)

Bir Cevap Yazın

shane

Kanaviçe gül desenli günlük çanta

| | 0 Yorum

Püskül detaylı etamin kitap ayraçları

| | 0 Yorum

Kanaviçe işleme tülbent modelleri

| | 0 Yorum

Kanaviçe işlemeli portföy çantalar

| | 1 Yorum

Kanaviçe işlemeli eşarp modelleri

| | 0 Yorum

Kanaviçe işlemeli şal modelleri

| | 0 Yorum

Kanaviçe isim işlemeli havlu kenarı

| | 0 Yorum

Kuşlu etamin kasnak aşk panosu

| | 0 Yorum

Kanaviçe clutch çanta modelleri

| | 2 Yorum

Takvimli aşk panosu – kanaviçe

| | 0 Yorum

Kanaviçe mutfak panosu

| | 0 Yorum

Video: Erkekler el işi yaparsa

| | 1 Yorum

Çarpı işi desenli vintage çantalar

| | 0 Yorum