Cuma, Aralık 9, 2016
seramik atelyemizin bir günü…..

seramik atelyemizin bir günü…..

16

seramik atelyemizin bugünüönce sevgili seramik öğretmenimizin doğum gününü bi kutlayalım..bu sürprizi sevgili Gülhan organize etti..

bi dakika,ben şu pastayı bi kesiyim :)

nice yıllara hocam :)

sevgili Zehra ve sevgili Latife,afiyet olsun..

Beste,Zeliha hocamız ve Eda :)

sarmalar nefisti sevgili Emsal :)

hadi şimdi atelyemize geçelim..Latife kocaman ve şahane bir çaydanlık yapıyor..

sevgili Esin,tavuskuşlarını resmediyor bu panosunda..

en büyüğümüz ve göz bebeğimiz Aysel ablamızın çerçevesi..

bu da,çaydanlık şeklinde,ikili bir resim çerçevesi olacak…sevgili Eda yapıyor

sevgili Emsal’in gece lambası..bu bir şehir silüeti..apartman,ev,cami pencereleri oyuluyor..arkasına ışık yerleştirildiğinde,sanki apartman pencerelerinin ışıkları yanıyormuş gibi görünecek.

sevgili Beste’nin gece lambası,bir şömine görünümünde olacak..ışık,bu odunların olduğu yerde görününce,sanki odunlar yanıyormuş gibi görünecek..

sevgili Eda,bir futbol topu yapıyor..altıgen beneklerini oyuyor..bu bittiğinde şahane bir gece lambası olacak..

Gülhan,deniz konulu bir pano hazırlıyor..iskele,kayıklar,kayalar,ağaç,denizi seyreden iki sevgili var bu panoda..ama tabi henüz bitmedi…bittiğinde yeniden resim çekeceğim..

pekiiiii..acaba ben ne çalıştım bugün dersiniz?kocaman bir çaydanlık…bu sayfam çok ağırlaştı..müsaade ederseniz,yeni bir sayfaya geçip,çaydanlığımın yapım aşamalarını anlatayım olar mı? :)

16 YORUMLAR

  1. figen abla önce hocanızın doğum günü kutlu olsun Allah daha nice mutlu ve güzel doğum günleri nasip etsin.Sonra hem göze hem gönüllere hem de ağızlara hitap eden diğer fotolara gelelim. Allah neşenizi arttırsın o güzel yemekleri yapanların elleri dert görmesin yiyenlerin de ağızları sağolsun.Kıskandığımı da belirtmeden geçemeyeceğim :)Ellerinize sağlık

  2. Fıstık öğretmenin doğum günü kutlu olsun nice nice yıllara…Yaptıklarınızın hepsi çok güzel elinize kolunuza sağlık Figen ablam…

  3. ooooohhhhhh maşallah; doğum günleri, pastalar, börekler, çörekler, arkadaşlar, harika seramikler….. figen ablam kıskanıyorum, bu güzellikler içinde bizi unutacaksın gibi geliyor bana, ağlarım bak unutursan, zaten eskisi gibi yorumlarda da çok yoksun :((Hocanızın doğum günü kutlu olsun, hepinizin neşesi, mutluluğu bol olsun… ;)

  4. sağolun canlar canı kızlarım..Işıl’ım,ben varım aslında…ama yorumlar gitmeyince sinirlerim dayanmıyor,kapatıp çıkıyorum bitanem…bize de yazık…yaz yaz,havaya gidiyor :((sitenin şu ağırlığına bi çare bulunabilse :(((tutma olayını bile yaparken hata veriyor can…sizlerin yazılarınızı tutamıyorum bile :(((((yorumlar yazamadığım her paylaşımınızda burada deliriyorum..aman can,sakın eklediklerinizle ilgilenmiyorum zannetmeyin nolur :((hepinizi çok seviyorum ben..sevgiyle,kocaman öpüyorum…Allaha emanet olun canlarım benim…..

  5. Hepiniz kilo alacaksınızzzz:)) iştahınız iyice açıldı ne zaman baksam yiyip içiyorsunuz, çamuru bırakıp unla hamur yoğurmaya çörekler şekillndirmeye başlayacaksınız yakında:)))Bu arada lambalar çok hoşuma gitti özellikle şehir silueti ve şömine bitmiş hallerini merak ediyorum…bir de deniz konulu pano bir de çaydanlıklar bir de tavuskuşu bir de çerçevee yi merakla bekliyorum bu sayfada başka kalmamış gideyim:))

  6. Harika doğrusu kıskandım.Ben de emekli olsam d böyle ortamlara girse.İnsan evde de bir şeyler yapıyor tabi. Ama böyle bir grup için de olmanın keyfi ayrıdır.Hem düzenli olrak soyunuyorsunuz çalışmaya. Hem eğlenip hem üretiyorsunuz. Üstelik başkalarının yaptıklarından da esinlenebiliyorsunuz.Şu futbol topu varya bayıldım bu fikre. Keşke ben de yapabilseydim oğlumun odasına. Bayılır futbol ve ilgili objelere.Yinede bir düşüneyim belki klıma başka bir fikir gelir.

  7. ayy bende çkıskandim ne güzel işler bunlar göyle her biri ayrı bir özen itina ve emekhocanızında doğum günü kutlu olsun sağlıkla huzurla

  8. süpersiniz.paylaşım için tşklr hocam doğum günün kutlu olsun.figen abla sen yok musun fotolarda.ben seni merak ediyorum :)

  9. Figen öğretmenim nice mutlu yıllara…ah resimlere bakarken içim gitti.nasıl özledim çamuru.4 yıl seramik okudum ama şimdi yapamıyorum inşalah kendi yerimi açınca yapabileceği.nice başarılı çalışmalara.sizi ve öğrencilerinizi tebrik ederim

  10. sevgili niloss burası edremit halk eğitim merkezi…edremitin bir köyü aslında :))))alanacığım,nilosscuğum teşekkürler can kızlarım….