Cuma, Aralık 9, 2016

Serpilce avizemsi bir şey

38

tığ işi avize
Avizemsi bir şey yazdım çünkü ne isim vereceğimi bilemedim açıkcası :) Odamın lambası çıplak hiç hoş durmuyordu, bu kez ona el attım ama çok sade oldu sanırım bu da. Biraz daha takviye süsler lazım galiba :)

tığ işi avize
Beyaz naylon iple ördüm, kenarlarını kırmızı iple süslemeye çalıştım ve minik beyaz boncuklarla tamamladım.

tığ işi avize

tığ işi avize
Şekerli suyla kolaladım ama pek güzel olmadı kolalama işi.

38 YORUMLAR

  1. şahane olmuş bence :) kolalamayı da bir kartonu külah haline getirip uygun şekilde yapabilirdiniz :) fikir vermesi açısından.Ama ben çok beğendim.

  2. kontesım tesekkur ederım..kalıbım vardı ama sekerle kolalama guzel tutmadı..baska daha ıyı fıkrı olan varsa yazsın lütfen…zulaltan cım tesekkurler canım ..bana göre fazla sade:)))

  3. kızxlllaarrrrrr selcen le yani delişibunlar la bulustuk tanıstıkkkk cokk ama cok eglendık cok mutlu oldum bakınnn resımler burada:)))

  4. ikiye bölündüm bir orda yorum yapıyom bir burda aman efen bir de havalı yere gitmişler leziz şeyler atıştırmışlar olmaz ki insan bu kadar kıskandırılmaz ki bizim de canımız var :) oyy o tacı da daha net gördüm bayıldım bileklik de ayrıca çok güzel :)

  5. ayyyy evetttt cok havadardı gercekten:)))) guzel guzel mammalar yedik kahve ıctık:))))tacımı bende cok begendım resımde:)))sanırım artık herseyı bırıktırıp selcen e cektırecem oyle yollıcam 10 marıfete:)))

  6. gliatasarim fotoğraf deneyimlerini anlatan bir sunum yollamış buraya yarın yayına çıkar belki bizde bi şeyler kaparız bu fotoğraf işiyle ilgili :)

  7. Ohooo Kentparktamıydınız sizzz :) Ay kıskandım şimdi sizi hemencecikte buluşmuşsunuz, yorum yazmaya girdim neler gördüm :) Süpersiniz :)
    Serpilcim avizemsi şeyini çok sevdim daha iyi durması için ince teller dolayabilirsin, öyle şekil verebilirsin kolayla olmaz o iş belli :) Zamanla daha da çöker tel geldi aklıma benimde görünce… Yaparsın sen yaparsıııınnn :)

  8. 1,5 yıl öncesine kaadar ben de oralarda sizin gibi sosisli olmasada tavuk döner yerdim de ordan bildim :) Yolumun üzeriydi oralar :) Şimdi başka yollarda başka yerlerde yiyoruz, gönüller bir olsun…

  9. ohooooo, ben face. dalıdım burası almış başını gitmiş:))))) serpilciim hiç bahsetmedin eserinden.Ellerine sağlık.Ben de bugün bir blogda gördüm güpür sertleştirmek için.Ponti yapmış küpeyi tutkalla sıvamış, aklında olsun.
    Şenaycıım, e seninde bir ayağın buradaymış.Atla gel hade:P

  10. bizim grup makedonyalı ,edirneli,bursalı,ankaralı bir de ben izmirli nerde buluşur allah bilir ve bu buluşma ne maceralı film olur :) hac da mı buluşsak ne :)

  11. selcen senınle o kadar cok degısık seyler ordan burdan konustukkı bu avızeyı unuttuuummm gıttı :)))tutkalla nasıl olacak kı ıyıce anlat sen bana onu sonra tel de:))) valla bu aksam cok keyıflı oldu yıne burası da face de kızlar:))) 10 marıfet bızı ne zaman kovacak merak edıyorum:))))

  12. tabii, ortak paylaşımlarda bulunuruz.Aslında bursa da fena fikir değil.Herkese eşit mesafede, hem yağmuryüreğide görmüş oluruz:) geçen adı geçmedi diye çok kırılmıştı :))
    Yağmuryürek yağmuryüreeeek

  13. aaaaaaaaaa adım anılmış kızlar evimi derledim topladım temizledim bu hafta :) ne zaman geliyonuz haftaya mı???? tabii orta benim :) serpil sen takılma taraftara Bursa dağıyla taşıyla ormanı doğasıyla güzel… üç beş holigan yok pardon teksas diyorlardı onlar kendine sana engel olmasın :) sen gel ben bak nasıl ağırlıcam seniii :) gitmicen kalcen bursada :)
    kızlar bişey diyim mi çoook seviyorum ben sizi yaaa gelseniz ablam gelmiş kadar mutlu olurum valla :)
    ayyyy heyecanlandım hemen ne ikramlar yapıyım size bi bakayım

  14. bu arada yorumlara baktım da kız ben bu avisemsiye neden yorum yazmadım kiiiii….. üç kere dönüp baktım serpil yakında yaşadığı evi de örcek örgüden bi evde örgüden eşyalarla yaşıycak diye söylendim hattta söylenmeme kıkırdadımdı da iş arkadaşlarım hepten deli muamelesi yaptıydı…. güzel olmuş….hayran hayran bakıyorum ördüklerinize….
    bu arada hala diyorum ben ortadayım gelin bak

  15. andık senı sekerım gördugun gıbı:)))o teksaslı holıganlar korkutamaz benı kuzumm carsı kızıyım ben:)) kartaliçeyım:)) kızlarla henuz ortak nokta bulamadık gördugun gıbı:)) dun deliişibunlar la bulustuk yanı selcen cimle:))) sımdı kıme nereye gıtsek dıyoruz..face de resımlerımıze bak hemen :))