Pazar, Aralık 4, 2016
SeSi’den Winnie The Pooh’lu Sünnet Pikesi…

14 YORUMLAR

  1. en iyisini yapmışsın hem kulanışlı hemde tamamen çocuklar için büyükler görsünde sadece onlar beyensin diye değil.gerçi bloğunada yorum yapmak istiyorum ama sitene giremiyorum açılıyor ama o kadar ondan sonra donuyor kaç kere denediysem olmuyor eden böyle oluyor bilmiyorum oraya yorum yazamadığımdan buradan yazayım dedim

  2. Sesibercim ellerine sağlık çok güzel olmuş. bende çok şaşalıne sünnet kıafetlerini nede yatak takımlarını sevmiyorum.tabiki de tercih meselesi. ama daha çocukca ve kullanışlı olanları hep tercihim . birde sıcak havaları düşündükçe :((Sevimli hayatın dediği gibi bende şu son günlerde sitenegirmekte zorlanıyorum.

  3. Aaaa üzüldüm şimdi, explorer kullanıyorsanız, ondan olabilir. Mozilla kullanıyorum ben. Birçok blogu explorer açamıyor. Ünlü bir bloggerın dediği gibi, “mozilla kullanın, explorer tarih oldu canım:))”Teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.

  4. Bendede aynı sorun vardı.Daha öncede söylemiştim hemde.Sorun bende diye üzülürken şimdi mozilla dan denedim.Oldu valla:)).Çok sevindim.Artık sizin siteye gelemeyen arkadaşlarla bir akın yaparız sitenize:))Acısını çıkaralım dimi geçmişin:))Bir türlü alışamamıştım mozilla ya ama alışmaya çalışacağım artık sayenizde.

  5. Ayyy bekliyorum akın akın gelin yer çok:))Gerçekten explorerla çoğu blog zor açılıyor. Mozillaya ben de zor alıştım ama süper. Mesela yorum yazıyorsunuz, pc kilitlendi. Resetlediniz. Tekrar açtığınızda yarım kalan yorum sayfanız, yarım yorumunuzla birlikte açılıyor. Çok kullanışlı daha birçok özelliği var.

  6. ellerine sağlık sesicim,harika.mozilla da bazan tuhaflaşıyor.az once bankama girmek istedim,adres yanlış diye 10 kere çevirdi.explorera döndüm,şak açıldı :))

  7. Evet bankaların bazıları, hepsiburada ve bazı alışveriş siteleri mozillaya uyumlu değil diye takılıyor.Gülseyhan teşekkür eedrim.