Sesi’nin Runnerları

-

Tafta kumaşın kenarına harç geçirerek temizlediğim ve boncuklu püsküllerle tamamladığım runnerlarım.

Kumaşın üzerindeki desenleri ben boyadım sanıyor herkes, oysa ki böyle almıştım.

Diğer takımı da köylü bezi diye satılan kumaşlardan yaptım. Kıvırdığım üçgen kısımları zincir nakışıyla temizleyip tabii ki yine püskül taktım.

Kalan parçayı da mutfak masasında değerlendirdim.

16 yorum gelmiş

  1. lilacsmell

    Sesi ablam idolümsün sen ya yerim ben senin runnerlarını :)) çok güzel olmuşlar,ben de tam böyle bir şey yapmak istiyordum,ilham verdin bana,evine de bayıldım bu arada çok zevklisin ablacım,öptüm seni kocaman :))

  2. moonless

    Ablacım bayıldım, çok zarif ve şık bir çalışma olmuş, zaten çok hoş bir tarzın var, ellerine sağlık..Masayı nereden aldın, benimkinin aynısını :) Rengi bile aynı :)

  3. sesiber

    Lilacım yap valla çok kolay. Kumaşı da Ankaradan almıştım çook uzun zaman önce bunlara kısmetmiş. Sonraki runnerlar için bahsettiğim köylü bezlerinin de her rengi var piyasada.Çok teşekkür ederim hepinize…O bibloyu ben de çok seviyorum. Çok sevdiğim bir küçüğümün hediyesi. Aslında şaraplıkmış ama ben bu şekilde kullanıyorum.Masayı tepehomedan aldım moonless.

  4. aydin gelini

    sesiber hanım runnerleriniz çok güzel olmuş..ama eviniz dahada çok güzel..iç mimar falanmısınız??herşey yerli yerinde,uyumlu ve zevkle özenle seçilmiş….

  5. embir

    sesicim çok güzel olmuşlar, çok beğendim. Bir sorun olacak püskülleri yaparken o tepe kısmının öyle boncuk gibi olmasını nasıl sağlıyorsun? İpin sonunu nasıl bağlıyorsun da böylesine temiz gözüküyor? Bir de o perdenin aynısından arkadaşımda diktirmişti. Bende perdelerimizi diktirirken aynısından görmüştüm. Çok güzeller.

  6. sesiber

    Yok canım iç mimar falan değilim ama severim dekorasyonla uğraşmayı… çok teşekkürler.embirim o püskülleri hazır aldım ama kendin de yapabilirsin. boncukların delikleri büyük zaten. püskülün ipini o delikten geçirip boncuğu iyice ittikten sonra kalan ipi de kumaşla harç arasına hapsedip diktim.mutfaktaki runnerın püskülünü soruyorsan onu kendim yaptım. püskülü kartona sarıp bağlama aşamasında içine ahşap boncuk yerleştirdim. sıkıca boğazını sarıp düğümledim. kalan ip diğer iplerin arasına karışıyor zaten. tabii uzun bırakman lazım.mobilyayı aldık, perdeleri de diktirdik baktım baktım içime daral geldi kahve tonlardan. ben de halı ve örtüleri renkli seçtim. ohh dedim.

  7. embir

    anladım şimdi. Ben içinde boncuk olduğunu anlamadım da o kadar güzel/muntazam bir topuz (püskülün baş kısmı) nasıl olmuş diye düşündüm. Teşekkür ederim bilgi için, bir dahakine öyle püskül yapayım.Ha birde yaptığım bir aptallığı paylaşayım. Benimde püsküllü runnerım vardı, hala var da püsküllü değil :)) Çamaşır makinesine püsküllerle gidince ne oldu? Püsküller, püskül püskül oldu :)) Aslında runnerın altında düğme vardı ve püskülde düğmeye takılmıştı. Unutmuşum işte :))

  8. saatoniki

    runner bu şeylere mi deniyormuş:S alla alla…kraliyet aileleriyle pek sıkı fıkı olduyduk dedem zamanında . ancak ecnebi kaymak tabakada da duymamışım böyle bir isimlendirme. dikkatimden kaçmış olabilir diyeyim bir açıklama gelene kadar.

  9. herbalist

    vallahi ben de bayıldım canım çok güzel olmuş çok .ellerine sağlık,güle güle kullan,püsküller için anlattığın bilgi çok yararlı oldu bu arada bende yapıyorum ama düzgün olmuyordu.sağol.

  10. gonuldenele

    arkadaşlarımın yorumlarına katılıyorum..bencede çok hoş ve şık olmuş runnerler…ben son zamanlarda diktiğim sofra takımlarınıda runnerli yapıyorum.daha bir hoş görünüyor sanki ozaman…püskül konusunda bilgilendirme için teşekkürler.elimde bir takım var..beğendiğim püsküle süper bi fiyat çıkardılar.kumaşı aşacak..kendim yapmayı deneyeceğim..:))

  11. nrhnmrl

    runerlarınızda evinizde çok güzel güle güle kullanmak nasip etsin allah Allah nazarlardan saklasın ellerine sağlık bu soğukta karşıdaki şömineyide görmek ayrı bir sıcaklık verdi ay ne güzel :=)

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum