40 yorum gelmiş

  1. sefa97

    sitede ki, bu minyatür çılgınlığı nereye kadar devam edecek:)eski filimleri hatırladım sesiber…lütfen boynuna veya saçına ipek fular takmayı unutma… şöle rüzgarda dalgalasın ahenkle….

  2. sefa97

    valla aynen benim de aklıma ilk o geldi de… filmin adını hatırlayamadım:)eveeeeeeeeeeeeeeet! yürü kondor…bende geliyorum..istermisin yanında beni.. co pilot olarak:)))))))

  3. Heeyyy eklemissin ne de guzel olmuss, ellerine saglik gercekten harika olmuslar, minik cantayi burda gordum o da bir harika:))

  4. nokturn

    serseri maymun bir şey daha:)))hakkaten bu minyatür çılgınlık halini aldı ben raydan çıktım..başlamak lazım gelir bir yerden..

  5. deyzi

    sesiber; nefis görünüyorlar, ellerine sağlık…bu minyatür hakkaten sardı, bence iyide gidiyor…nokturn, senin minikleride merakla bekliyorum.sanırım bende giricem bu işe!

  6. nalana

    Yaşasın sibel yola çıkmış Ankaraya bize geliyor…ekip te ardında .Ben de gidip yorganları,battaniyeleri nevresimleyeyim yatakları hazırlayayım .Atölyeye de 3-5 sandalye indireyim

  7. sesiber

    Güzel yorumlarınıza teşekkürler. Başlamayan başlasın, çok zevkli.Bu arabalarla Ankara’ya gelinmez Nalan ablacım. donarız valla. Ben shanenin yanına Maldivlere gidecem ama oraya da arabayla gidilmez. N’ apsak?

  8. saatoniki

    Hakiki australia krokodilinden ingiliz aristokrasisi tarzı bi bavul olmuş..sanırım epeyce paalıya patlamıştır bu bavul size sayın sesiber..yalınız miniature çalışmalarında oran önemlidir..nitekim araba bagajına bile girmeyen bavul oransal anlamda büyük kalmış demektir..:) yani diyeceğim şu ki arabayı 1/10 oranında küçültüp yaptınsa bavuluda aynı oranda yapmak lazım ..arabalar da çok güzel olmuş ellerine sağlık..

  9. sesiber

    Ben de bu 12 editör olduğundan beri ağır abla takılıyor, yorumlarını esirgiyor derdim, nasılsa yazmış.Bavulu yaptıktan sonra çekim stüdyosunda en uygun bunları buldum. Action Manlere tam uydu ölçek olarak, fakat yakışmadı eline. Barbiemiz de yok malumunuz çocuk oğlan. İmpala ve Bmwyle yetindik.

  10. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Nalan Abla yine tıkla belki düzelmiştir ben şimdi tuttum tutuldu valla. Sibel ablacım zaten tutucaktım hani Nalan Abla için denedim sanma :)Şimdi kaç kişi nereye gidiyoruz?Kondor Ablam geliyor, Sibel Abla sen arabayı kullanırsın, ben de geliyorum, Aslı abla da gelir ama 13 Şubatta çekimi var geçerken alırız. Elmo kesin gelir kambersiz düğün olmazzz… Nokturn ablamda gelir. Kısaca tüm kasaba gidiyoruz da :)Sayın editör Shane’ye geldiğimizi kim haber vericek :D

  11. sesiber

    Tutan ve yorum yapan elleriniz dert görmesin. 2 araba gideceğiz nasılsa, isteyen gelsin. Shane arada okuyor buraları kesin haberi olur, Çilekçim( anladın sen onu) alemsin.

  12. saatoniki

    kaç kere tıkladım niye tutamıyorum yazıyı yaaa

    efenim kaç kere diil bir kere tıklanıcak..mesela 2 kere tıklayınca tutma diil bırakma eylemi gerçekleşiyo :) taktik şu : bi kere tıkla ve sayfayı yenile :)

  13. aaaa? nereye gidiyoruuzzz?:)Bu arada bu tutma islemi yazinin ustune tiklayinca mi oluyormus? hehe..Arkadaslarrrrrrr…artik http://www.aslieratac.com adresi benimdirrrrr heheh oleeyyyy..programda soylemesi kolay olsun diye kocacigim bana bu adresi almis..canim kocacimmmmm..Sevgiler

  14. nokturn

    ne kocalar var neeee:)))aslıcım hayırlı olsunn foto yakıyor:))ve kadehhh…ühüüüü…harikaaa..nasıl da aklına geldi allasen ilacı bardağa çevirmek.buyrun bi sıyrık daha..hadi hayırlı olsun 10 marifete:=)

  15. saatoniki

    programda soylemesi kolay olsun diye kocacigim bana bu adresi almis..canim kocacimmmmm.

    erataç koca beyin soyadı ise alır tabi :) gerçek koca eşinin asıl soyadı ile domain alandır diye bi atasözü duymuştum bi ara :)

    .nasıl da aklına geldi allasen ilacı bardağa çevirmek.buyrun bi sıyrık daha

    bende pek bi dumur oldumdu ama sonuna tikkatli bakarsak yapmamış daha :)

  16. sesiber

    Aslıcım, evde aradım taradım kapsül şeklinde ilaç bulamadım. Yarın eczaneden bir kutu aferin alayım da ben de deneyeceğim bu kadehleri.Yeni adresin hayırlı olsun. Nokturncum nazar etme nolur, çalış senin de olur :))

  17. nokturn

    bende pek bi dumur oldumdu ama sonuna tikkatli bakarsak yapmamış daha :)

    sormaaa:)ben de yazdıkdan sonra du bakiim dedim okuyayım bakalım daha ince fikirler de var mıdır yazıda..derken ne göreyim;meğer kaynağın menşei başka imiş..sayın ve sevgili sesiber hanımcııımm.. Türk’Üm,doğruyum,çalışkanım,güzelim,iyiyim v.s… fikir manyağı edecem sizi,çok pis gaza geldim:=))

  18. sesiber

    Hadi gel et bakalım. Fekat ben

    ne kocalar var neeee

    kısmına ithafen yazmıştım. Sen yine de gazı almışken 2 le 3 le hatta 4 leee. Kim tutar senii.

  19. :)))bugun maket denemeleri yapicam evde yarin icin malzemeleri hazirlayacagim..bir de bir kac hediyelik programdakiler icin bakalim nasil olacak:)

  20. sesiber

    Odamızı ve oda arkadaşımızı biz seçebilir miyiz patron? Ben en sağdakini istiyorum. Bir de Nokturnu.Nokturn kıs horlamıyosun di mi?Nalan abla sorayım bakayım. İyi fikir. :)

  21. nokturn

    Nokturn kıs horlamıyosun di mi?

    :=))))) deliiiiiiiiii…horlama yok ama sayıklama var abuk sabuk…bu yüzden terketmiicen beni umarımm:(( ya sesim şu loto toto kılıklı şeylerden bi para çıktı mı ayırtmassam ikimize bi yer n’olayım…tamam sağdakini hemi de:)

  22. sesiber

    İyi o zaman ayırt ilk fırsatta. Sayıklamaya alışığım bizim evde çok var onlardan. Kardeşim uykusunda İstiklal Marşı okur, oğlum çizgi filmde oynar, eşim nutuk atar. :)) En sessiz benim.

  23. sesiber

    Patron internet var mı bu kulübelerde. Yoksa gelmem bak.Varsa 12 de gelir belki. Oradan çalışır çabalar artık.

  24. Gamy

    noldu ben anlamadım…baştan okumam gerek galbasesiii süpersin, ne konuşulduysa konuşuldukeşke atlayıp gidebilsem bu arabayla tek olanaksız şeyeşyalarımı almaz o bavul :)bir yere mi gidiyoruz???beni de götürün emi, ben çok yoruldumsüper sesi süper :))

  25. sesiber

    Sen de fimodan yap şekerim. Kendi bavulunu kendin yap ne benimkine sığmaya çalışıyorsun zaten. Aman gel yeter, benimkilerden giyersin :))

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

El yapımı kumaş çantalarının şıklığına bayıldığımız marifetli arkadaşımız catzystaschen‘in çalışmalarını sayfalarımıza zevkle konuk ediyoruz. Zira hepsi de birbirinden şık ve güzel. Keyifli kumaş seçimleri, hoş tasarımları ve kaliteli dikişi ile epey güzel...

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

Merhabalar, bugünkü keçe çantamız Eyfel Kulesi temalı. Benim kullandığım malzemler; gri kalın keçe siyah ince keçe yarım inciler sıcak silikon tanancası, siyah fermuar siyah deri uzatmalı çanta sapı Gri kalın...

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Çanta süsleme fikirleri arayanlar için faydalı olacağını umduğumu bir çalışmamı paylaşmak istiyorum. Bir süredir tasarladığım ve sağda solda bulduğum orjinal desenlere bez çantalara hayat veriyorum. Hem kumaş boyama hem de...

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Merhaba herkese. Bugün sizlere çok kolay yapılabilecek çanta anlatacağım. İstediğimiz bir kumaşı hemen dikip çanta yapmak isterseniz bu yazım size göre. 2 farklı renkte kumaş ayarladım. Biri astar olacak diğeri...

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Mini kızlarımıza bayramda bol bol şeker toplamaları ve depolamaları için mini bir çanta dikelim dedik. Epeyce fotoğraflamaya çalıştım çok uzun gelebilir ama başına oturunca yarım saatte dikebilirsiniz. Gerekli malzemeler 1-...

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Merhabalar sevgili 10marifetliler. Bugün sizlerle suni deriden basit çanta dikimini paylaşacağım. Aslında normal kumaş ile dikimi oldukça kolay olan bu çantayı suni deri ile dikmeye kalktığımızda dikkat etmemiz gereken birkaç...

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Hazır piknik sezonu açılmışken kolayca dikebileceğiniz pratik bir beslenme çantasının yapımını paylaşayım. Bu beslenme çantası puantiyeli kumaşla çalışılmış dış kısım, astar görevini gören krem rengi kumaştan iç kısım, siyah kumaştan...

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Hatıralarımı, eski fotoğraflarımı koyacak bir yer arıyorum. Fikir bulmaya çalıştıkça düşüncelerde farklılaşıyor. En sonunda buldum. Artık fotoğraflarımı saklayacak bir çantam var. İşte resimdeki gibi. Sevgimizi anımsatacak bir love yazısı. Kaybolmayacak...

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Seviyorum kumaşlarla uğraşıp bir şey elde etmeyi. Kuzenimin istemesiyle başladım bu çantaya. Yapımı hem kolay oldu,o kul çantası olarak bile kullanabilir. Öndeki kumaşlar çantaya farklılık kattı. İşte aşamaları; Kumaşlarımı çift...

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Merhabalar 10marifetliler.. İlk defa denediğim kalemlik dikiminin ayrıntılarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Dikişlerim eğri büğrü olduğu için kusuruma bakmayın, acemilik Gelelim nasıl dikildiğine. Gerekli malzemeler: – arklı desenlerde kumaşlar -Keçe -Fermuar...

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Bazen dışarıya çıkarken hangi çantamızı alsak diye kararsız kalırız. Bu sefer yaşayacağımız olası kararsızlık hangi çantayı alacağımız değil çantamızın hangi tarafını kullanacağımız olacak Bez çantalar son zamanlarda hayli revaçta. Açıkçası...

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Siz de benim gibi kozmetik çantasında aradığınız şeyi kolayca bulamamaktan yakınıyorsanız çözüm olabilecek çok iyi bir fikrim var. Evde değerlendiremediğim uzunca bir fermuarım vardı ve geniş ağızlı bir kozmetik çantası...

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Malzemeler örgü ipi (yün veya başka ip olabilir size kalmış benim ipim simli ince yündü ikiye katladım) tığ (yüne uygun deneme ile uygun tığı bulabilirsiniz benimki 3 numara) astar kumaş...

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum

Bazen markete ya da komşuya kadar gidecek oluruz. Yanımızda götürmek istediğimiz sadece üç şey vardır: anahtar, cüzdan, telefon. Bu topu topu üç şey için yanımıza çanta almak istemeyiz, bu saydıklarımın...