7 yorum gelmiş

  1. sefa97

    çok kullanışlı bir dikiş kutusu olmuş.( benim hala kullanmakda olduğum dikiş kutusu nerdeyse 55 yıllık teneke kutu, hani eskiden reklamı vardı ya “her gelin kızın rüyyası zetina dikiş makinası” işte o makinanın hediyesi. annemin den ben aşırdım.)ilk resme bakınca çok derin malzemeler nasıl alınır diye düşünüyor insan fakat, 2. resim olayı çözmüş bu şekilde açılıyor olması çok rahat bir kullanım kolaylığı getirmiş. kumaş kaplamada kullanılabilir, kapağındaki bordör daha canlı bir model olabilir.böyle duvar kağıdı gibi olmuş. ama dikiş diken biri olarak ben çok tuttum bu kutuyu. teşekkürler.

  2. gercekten hem şık hem de cok kullanışlı bir kutu olmuş ben de sefa97 gibi ilk fotografi gordugumde bunun içine ne sığarki diye düşünmüştüm, ama açılıyor olması çok büyük kullanım kolaylığı getirmiş ayrıca sitenizde çok detaylı ve güzel anlatmışsınız.

  3. saatoniki

    evet evet ilk konulan fotoğraf oalyı başka boyutlara çekiyor…bu aralar pc karşısında daha rahat nası oturum diye düşünürken bi puf gibi bişiy şart demiştim kendi kendime..resmi de görünce “aha! işte bi puf çalışması “diye sevindim..devamında bi de ne göreyim ?.. dikiş kutusuymuş:(hayal kırıklığına uğradım..ama ardından da “başlığı da mı okumadın be ……” dediim kendime..pambıkdoktor tgt ile sefa97 ye bakarken bana da bi randevu verse ii olcak..akıl sağlığında sapmalar var bu ara..bu arada çalışmada çalışmaymış ha! çocuklaçocuğun ifade eylediği üzre..”ŞIK”..selamlar..ii günler..

  4. nokturn

  5. kriizantem

    Süper birşey bu yaaa. Bayıldım, bittim. Yapışkanlı kağıdın desenide çok hoşmuş, deri sandım önce. Ellerinize sağlık kızlar, yapmazsam çatlarım:)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kardan adamlı ahşap kapı gazeteliği

| | 3 Yorum