Sizzix’li keçe günleri ve çekilişim

-

keçe runner
Uzun bir aradan sonra merhaba :) Sizzix keçe kesme makinesi kullanarak yaptığım ilk çalışma. Ortanca çiçekli runner. Keyifli bir çalışmaydı, yorumlarınızı merakla bekliyorum:)
Detaylı bilgi için blogumu ziyaret ederseniz sevinirim :) Sevgilerimle…

keçe runner

Bu arada, blogumun 500. izleyiciye ulaşması şerefine bir de çekilişim var. Beklerim.

12 yorum gelmiş

  1. deliisibunlar

    Başladınız mıı? .)) hayırlı olsun hem makine hem kalıplar :)) ben daha hiç bişi yapamadım :/ çoook güzel, çıtır çıtır bişi olmuş.Onun üstünde yemek yemek keyifli oluur.Ellerinize sağlık.

  2. senayatilgan

    Oyyyyyyyyyyyy…. Süppperrrrr bir çalışma olmuuuşşşşşş… Hakikaten de sizin elinizde nasıl kıymetli olacak o makine tahmin bile edemiyorum.. İlk çalışma süpper ötesi gerisini merakla bekliyorum :)

  3. Nuraycatasarimlar

    Beğeniler için çok teşekkür ederim arkadaşlar,şehir dışından yeni döndüm ,bu yıl leyleği havada da görmedim ama sürekli seyahatteyim:)))
    Bencede güzel bir çalışma oldu. Devamı geliyor,fotoğrafları yükledikten sonra bekletmeden paylaşırım,hepinize sevgiler:)

  4. Tam anlamıyla nefis bir çalışma olmuş. Makineniz hayırlı olsun. Daha nice güzel çalışmalar yapmanızı temenni ediyorum.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum