Sonbahar Yarışması- Bağbozumu Küpeleri

-
Minyatür Üzüm Salkımı Küpeler
Minyatür Üzüm Salkımı Küpeler

Herhalde sonbaharı en güzel çağrıştıran olaylardan biri hasat ve bağbozumudur. Ben de bu güzel yarışma için, minyatür üzüm salkımı küpelerin uygun olacağını düşündüm. Üzüm salkımlarının yaprakları oya, taneleri ise kültür incisi. Bakalım beğenecek misiniz..:)

Minyatür Üzüm Salkımı Küpeler
Minyatür Üzüm Salkımı Küpeler

26 yorum gelmiş

  1. akoni

    çok cici, çok güzel. ama eğer ki renkler kırmızı ve beyaz olmasaymış, formata daha uygun olurdu sanırım.

  2. sesiber

    Böyle çok güzel ama yapraklar yeşil olsaymış daha belli olurmuş üzüm oldukları sanki. Bayıldım, elleirnize sağlık. Küpe aparatları da oya ve inciye çok uymuş.

  3. ayselll

    ewt ben de tüm yorumlara katılıyorum yapraklar sarı olsaymışş keşke aslında pembe de güzel ama format sonbaharla ilgili olunca sarı aranıyo işte:))

  4. limonyesili

    Herkese çok teşekkürler, ancak oyalar hazırdı. Kendim yapsaydım dediğiniz gibi yeşil, sarı gibi renklerde yapabilirdim. Yine de kırmızının ayrı bir havası da yok değil :) Tekrar çok teşekkürler:-)

  5. gonuldenele

    Bende yapraklara takılmıştım ama yazılanları okudum.Sanırım elinde olan oyayı kullanmışsın.Aslında sonbaharda yaprakların sarı-kırmızı -yeşil tonları arasında kaldığını düşünürsek üzerini boyayla renklendirebilirsin.Artan oya parçan varsa keçeli kalemle bile deneyebilirsin renklendirmeyi.İnciler çok güzel görünüyor.Başarılar.

  6. fiamma1

    Sevgili Limonyeşili hepimiz aynı şeye takılıp durmuşuz ama hoş bir çalışma olmuş ellerine sağlık… Keçeli kalemle denersen ve paylaşırsan cok memnun olacağım:)

  7. fiamma1

    Bana kalsa eğer örebiliyorsan tığ ile ör derim hatta yaprakları değil sadece üzüm tanelerini de ör derim veya da yeşil renk cam incilerden kullan derim benimkisi hayal uzar gider ama o keçe kalemle renklendirme işi sevgili gonuldenelenin fikriydi ve elinde yedek varsa sonbahar renkleri ile dene diye soyledi sanırım

  8. gonuldenele

    Limonyeşili evet fiammanın dediği gibi,oyadan kalan parça varsa dene diye yazmıştım.Keçeli kalem boyası kolay çıkmaz ya,aklıma o geldi.Ama küpelerde deneme hemen.Belki hoş olmaz.

  9. aydin gelini

    etsy de görmüştüm.çok beğenmiştim..değişik bir çalışma.bende takı ile yarışıyorum…böylede çok güzel.orjinal duruyo yani..bazı üzümlerin yaprakları kırmızıya doğru renk değiştiriyor..eline sağlık..limon yeşili:))

Bir Cevap Yazın