Çocuklar için sürprizli Ramazan takvimi

-

cocuklar-icin-ramazan-etkinlik-takvimi-kece-duvar-susleri
Hazırlamış olduğum bu Ramazan takvimi çocuğunuz ile birlikte elenceli, eğitici, öğretici yani kısacası dopdolu bir Ramazan geçirmeniz ve bayramı büyük bir coşku ile beklemek mümkün. Öncelikle takvimde bulunan keselerin içerisini çocuğunuzun sevdiği sürprizler ile doldurun. Mesela küçük oyuncaklar, çikolata/şeker, minik hikaye kitapları vb. gibi. Takvimin içerisine Ramazan’ın her gününe özel bir aktivite ekledim. Çocuğunuz yapabiliyorsa tek başına, yapamıyorsa eğer anne veya baba ile birlikte yapabileceği aktivite, etkinlik veya görev buluyoruz.
Aktiviteyi yaptığı taktirde kesenin içerisindeki ödülü elde etmiş olur. Ayrca boşalan her kesenin içerisine 1 TL atabilirsiniz. Ay sonunda çocuğunuza bayram hediyesi alabilirsiniz veya o para ile ihtiyaç sahibi bir çocuğu sevindirebilirsiniz. Bu sayede çocuğunuz hem para biriktirmeyi öğrenmiş olur hem de kendi biriktirdiği para ile birine hediye almak onu ayrca çok mutlu edecektir. Aktivite listesinde bulunan birçok etkinlik için uygun materyal de bulunmakta. Siz de çocuğunuz ile dopdolu bir Ramazan geçirmek istiyor iseniz geç kalmayın. Keçe ve kumaş parçaları ile takvimi yapmak mümkün, isterseniz mukavva ve renkli el işi kağıtları ile de yapabilirsiniz.

İletişim: meyracatasarim@hotmail.com

Not: detaylı resim ve bilgi için facebook veya instagram/meyracatasarim sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum