sveetti pantalon oldu

-

helenearkadaş svetşört ten pantalon yaptım diyor.Benim dil seviyem ancak buna yetti.yapılışını tahmin ediyorum ama gerisini siz buradan okuyup ayrıntılarını bana da anlatırsınız.

10 yorum gelmiş

  1. nalana

    söz verdiğim südyenden kediyi ve beraberinde 6 yazıyı yazdım o günden beri onay bekliyor. bu sabah baktım ki bu yayımlanmış.shane onay kuyruğunun tahmin edeceğimden fazla olduğunu söyledi demek ki bayaa çalışıyoruz. .aferin bize

  2. shane

    gerçekten öyle. herkesin eline sağlık. gün geçtikçe ciddi bir artış oluyor, o nedenle her fırsatta söylüyorum, lütfen yazılarınızın yayına alınmasındaki gecikmenin normal olduğunu bilin.

  3. nalana

    haklısın shane ciğim ama insanlar yolladığı yazısı yayınlanmasını beklerken geriliyor,gecikince üzülüyor.acaba daha sık yazı girseniz olmaz mı

  4. shane

    tabii anlıyorum sevgili nalana, ama ortalama yarım saatte bir yazı giriyoruz. daha sık alırsak bu sefer de yazı kaşla göz arasında arkaya düşüverir, o zaman da ayrı üzücü olur. şimdi bile siteyi devamlı takip edenler hemen her baktıklarında üstteki yazının değişmiş olduğunu farkediyordur. tabii ki ilerde çok çok daha artış olursa mecburen yarım saati de kısaltmak zorunda kalabiliriz… lütfen gerilip üzülmeyin, bunu doğal akış olarak kabul edip diğer yazıların da keyfini çıkarın olmaz mı?

  5. nalana

    yok vallaa benim çok iplediğim yok hatta kendi yolladığımı unutup aaa ne güzelmiş dediğim oluyor(henüz olmadı ama çok yakında olabilir)ama arkadaşlardan biliyorum .hatta bu yazı nasıl yayımlanmaz diye darılanları da

  6. asyayaren

    evet bende biliyom:))))çok güzel bir geri dönüşüm bu …..bu aralar bende tembelim nalan abla eğer bi atarsam o tembelliği üstümden çok araştırma göndercemde daha da yığılacak yazılar :))))

  7. shane

    darılma olmasın rica ederim. durumu açıklamaya çalıştım, bu şekilde düşününce yazım 3 gün sonra yayınlandı ben de onun için küstüm diyecek kimse olacağını sanmıyorum. elinize, emeğinize sağlık. herkese teşekkürler.

Bir Cevap Yazın