Teneke kutular giyindi

-

Sadece üzerini kaplamışlardır diye düşünmüştüm ilk bakışta ama tamamen giydirmişler bu teneke kutuları.yapımını da anlatmışlar.

Link

6 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    benim de teneke kutularım var ama bir kenarda duruyorlar bakalım ne zaman elime alıp da giydiricem:( ve hangi kutu kaplama olayını tercih edicem? bunu ben de merak ediyorum, herhalde en kolay olanı bulup onu yaparım:)bu arada farketmişsinizdir, yorumlarda bir terslik var, yorum yazılsa da sıfır yorum gözüküyor tepede…neyse, yazılıp da gitmemesinden daha iyi:)

  2. EvdeBirMelek

    Benim de şu anda değerlendirilmeyi bekleyen 2 konserve kutum var. Güzel fikir aslında. Ama dikişe yeni başladığım için uğraştırıcı olabilir.Acemihobici; Kolay bir yolunu bulursan lütfen bana da yaz:)

  3. celebi74

    ya süper.. benim tenekelerde evde bekliyor birazıda işyerinde.. of ne zaman yapsam acaba bunlardan.. !! uyumadan yaşamam lazım !!!

  4. celebi74

    benim aklıma bişi daha geldi! bu iki kat örtünün bir tarafını açık bıraksak kılıp gibi geçirsek hem içi hem dışı kumaş kaplanmış olsa ? daha hoş olmazmı? ay dayanamıcak eve gidip denicem ben bu akşam…

  5. alanay

    bunlar çok güzel örnekler farfinciğim saol.arkadaşlar ben teneke kutuları yağlıboya ile boyuyorum ve inanın acaip güzel oluyor.üzerine sprey koruyucu vernik atın ve kapaları tutkal peçete karışımıyla şekillendirip onuda boyayıp vernikledinmi süper oluyor.değme home mağazalarında bulamazsınız çünkü çok özgün ve şık oluyorlar…buraya yollamak isterdim ama çoktan yazı yollamaktan vazgeçtim hep geri geliyor.pasajımı ve bloğumu düzenlediğimde tüm örnekleri ancak paylaşabileceğim galiba…

Bir Cevap Yazın