Pazar, Aralık 4, 2016
Terliklerini Yenilemek İsteyenler El Kaldırsın

34
süslü terlik
süslü terlik

Terliğinizden sıkıldıysanız elinizde arta kalan yünleri ve kurdelaları da değerlendirmek istiyorsanız bu terlikler tam size göre demektir. Detaylı fotoğraflarını görmek için buraya ve buraya bakabilirsiniz.

34 YORUMLAR

  1. Teşekkürler çocukla çocuk sizin çalışmalarınız daha güzel, sonuçta kendiniz üretiyorsunuz. Ben araştırıp buluyorum :))

  2. Nokturcum bana bir konu söyle en az 3 farklı çalışmayı senin için araştırayım. Hatta 5 çalışma olsun. Sen üzülme

  3. nokturn diyor ki;hıh işte!!!:(( herkes lilaya çalışıyor……hıh:((

    gerekirse sabaha kadar yatmam vallahi…! siz isteyin ben de araştırırım sevgili nokturn :) hatta sevgili embirle yarışırım bile … :)

  4. embir diyor ki;Nokturcum bana bir konu söyle en az 3 farklı çalışmayı senin için araştırayım. Hatta 5 çalışma olsun. Sen üzülme

    gunesedogru diyor ki;nokturn diyor ki;hıh işte!!!:(( herkes lilaya çalışıyor……hıh:((gerekirse sabaha kadar yatmam vallahi…! siz isteyin ben de araştırırım sevgili nokturn :) hatta sevgili embirle yarışırım bile … :)

    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! hiçbir araştırma,hiç bir yazı bu güzel sözlerin değerine erişemezzzzz!!!..TEŞEKKÜR EDERİMMMMMMMM….çookkkkkkkkkkkk:))) pek bi sevindirik oldum peekkkk…Benim ennnnnnnn çok sevdiğim yazılar geri dönüşüm dekoratif çalışmalar…hani mesela şu dondurma kutuları var ya,işte öyle evde vıttırı vızık malzemelere yeni kullanım alanları sunmak…Dondurma kutularını manyak ettim evde kaç gündür:) pisilerimden fırsatını bulduğumda yaptım bir şeyler..gösterticem pek yakındaaaaaa:)) ay bi de mumluk yaptım alakasız bir malzemeden:) patır patır ekliycem,lilaya inat:=))))) hihihihi….

  5. aman da aman ben burada harıl harıl rapor yazarken marifetli arkadaşlarım benim için araştırma mı yaparlarmış,Nokturn da kıskanır mıymış,aman da ammann :)) Çok teşekkürler embir ve güneşedoğru,valla sevindirik oldum :) Ama bu aralar çok yoğunum haftaya stajın son haftası ve bu çarşamba raporları teslim etmem gerek,iki hafta sonra da finaller var,o da bittikten sonra kpssye çalışmam lazım,o da bitsin ben rahat rahat ne çantalar dikecem :)))

  6. Bu durumda sen güzelim yazı ders çalışarak geçireceksin öyle mi? Ben inanmam buna, aralarda dayanamaz yine güzel güzel çantalar dikersin sen :)) Sana şimdiden başarılar diliyorum.

  7. Bilemedim incili kız belki spiral kurdelalı olan bozulur ama diğerlerine birşey olmaz gibi geliyor. Sadece ipten yapılan ıslak kalır :)) En iyisi suda kullanmamak

  8. Parmak arası terliğiniz canınızı acıtıyorsa bu tam size göre demektir :))Söylemeden geçemiycem ayak tırnakları da temiz :))

  9. araştırma yapıp linkler ekliyorsun bide linklerin üstüne araştırıp ekliyorsun çalışkan araştırmacı marifetli arkadaşım benim…. şu örgü arası olan iyi fikir ama yazın çekilmez, bebiş içinde kıyamam o küçük parmaklarına acıyacak diye..

  10. yaaaaa :(((((( bir muhabbettir gidiyo her yazıda ben de öööööleeeee saf dışı kaldım gibi sanki ya ben geldimmm bakın yeni misafir yeni arkadaş hüüüü hüüü zarılll zarıllll:((((8

  11. bende şu parmak arasının içine giyileni sevdim, parmak arası canını acıtanlar için çok uygun. Gerçi yaz bitiyor kışın evde giyilir artık :))

  12. asyayaren diyor ki;yaaaaa :(((((( bir muhabbettir gidiyo her yazıda ben de öööööleeeee saf dışı kaldım gibi sanki ya ben geldimmm bakın yeni misafir yeni arkadaş hüüüü hüüü zarılll zarıllll:((((8

    ay ben bu yazımda yeni üye olmuş muşum :)) hi hih bi tuhaf oldum…

  13. Fırtına gibi başlamıştın. Devamlı yorum yazıyordun :))

    eveeeeeeeeeet:))çünkü çok güzeldi muhabbet :DDeskisi gibi değilim şimdi ama olsun yinede burda olmak güzel..güncelleme:hatta kondor bana kız bu ne hız falan demişti:DDD

  14. Embir seni araştırma geliştirme vakfımızın başı ilan ediyorum.Bundan sonra sen 10 marifetin ARGE bölüm başkanısın anacım..)

  15. hay allah razı olsun :)) Valla yeni görevimi pek bi beğendim.-Merhaba efendim, ben Marifet Kasabası ARGE bölüm başkanıyım :))

  16. tanıştığımıza memnun oldum efendim :)))-bende marifet kasabasının demirbaşlarından cumartesi pazar gece gündüz burdan çıkmayan dilek :)))

  17. Olmadı ama bir isim bulmak lazım. Bak biz sıyrık olamadık ya ondan işte başka birşey olalım bari. Senin adın ne olsa????Acaba marifetin gevezesi mi desek? Bilemedim ne olsun? Ne istersin? :)))