Pazartesi, Aralık 5, 2016
Terzi Paravanı

38 YORUMLAR

  1. Teşekkürler Sibellacım,Boya, takı, örgü vs malzemeleri ne ile uğaraşıyorsak artık bu tarz bir paravan yaparak hem yerden tasarruf edebiliriz hemde farkımızı ortaya koyarız. Öyle değil mi ama?

  2. şu an benim salon çarşamba pazarı..kermese dikiş yetiştirecem diye talan etmişim her yeri ..bu harika bi fikir fakat bana bundan 8-10 metre lazım:))))ancak toplar malzemeleri

  3. nokturn diyor ki;:((sefa nerelerdesin?..tutmuşsun yazıyı ama ses soluk da var bizeee….

    sayın doktorcuğum;kötü bi haftasonu geçirdim:(ben bugün okuyayım, sonra yazarım. olmaz mı?izin var mı?uykum vaaaaaaaar, üşüyoruuuuuuum!p.tesi sendromu sanırım.akşam olsa, bi eve atsam kendimi:((

  4. sefacım geçmiş olsunn:( şimdi ben de diyeceğim ne kadar inandırıcı olacak bilemiyorum…üşüyorum çok,uykum var gibi kafamı koysam uyuyacağım,karnımda garip bir ağrı…ben de bir acayibim bugün..

  5. sefacım inatla fimo yapıyorum,baygın gözlerle süklüm püklüm…senin için ondan yapayım diyeceğim ama muşmula gibi şeyler çıkabilir ortaya;garanti veremiyorum,o bakımdan sana koskocaman sefgi dolu sırıtık bir smiley yollıyım detayları sen de tamamla..böylece başka bişii düşünmessin bi bakmışsın evdesinn:)

  6. ya bende hastayım, hatta kurum doktoru iki gün rapor verdi. Sanırım kum döküyorum :( Sancım var. Hasta ve keyifsiz arkadaşlar sizlere de geçmiş olsun.

  7. Burnum kanadı gün içinde desem ? Durup dururken hemde…Nazar değdi bize…Shane sayın editörüm kaplıcalardan vazgeçtim bir nazar boncuu alsak bare?

  8. tam bir sene bir hafta sonra tekrar yazıyorum.ben bu paravanı yapıcam, bugünlerdeki hedefim. malzemeler yavaş yavaş toparlanıyor. eşek kadar zımba da aldım. geldim denedim, çalışıyor.

  9. bu paravan süpermiş embircim.hep bir paravanım ve bir porselen mankenim olsun istemişimdir.ama nerdeee… yerim yok :(

  10. sesicim ya benimde çok istediğim bir şeydi ama yapsam koyacak yerimde yok. Şimdilik bakmakla yetiniyorum. Sen yap bizde iççekelim değil mi esinselcim :)

  11. evet ya böyle birşeye benimde ihtiyacım vardı maazallah allah nazardan saklasın hepimizi nazar haktır derler ben çocuğumda yaşadım inanırım böyle şeylere ben bunu tuttum gelecek için ellerine sağlık

  12. Bende cok kullanıslı ve dekoratif bulurum paravanı ve ihtiyacımda var yazlıkta odamı 2 ye bolermiş gibi yapmak için aslında:)) sevgili sesiiiiiiiii, ne malzeme lazım buna sunta gibi bir sey olur mu?

  13. sunta, kontrplak, ince bir malzeme daha var adını bilmediğim. Ben kontrplak kestirip elyaf ve kumaş kaplamayı düşündüm. O ara çok takmıştım buna, bak görünce yine canım çekti.

  14. Benimde o paravanı bozup takı standı yapanı gördüğümden beri aklımda:) kontrplak iyi olur , ben kumaşsız soyle boyama birşey istiyorum, boncuklar falan. Bir yerde bir kapı gordum hayalim o:) su yuvarlak yassı cam taşlar varya, kapıyı mat gümüş rengine boyayıp silikon akıtmışlar kalın kalın ve o boncuklardan rengarenk koymuşlar. han a her girdigimde kapıya gidip bakıyorum yarın belki yine gideceğim resim cekerim:))