15 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Allahım ne güzel şeysin sen böyle. Hayatımda gördüğüm en güzel dikiş kutusu o morlu. Ben de yapıcam ben de edicem oldum yine. Teşekkürler İncili Kız.

  2. eylul74

    yaa kızlar huysuz virjin koca salon koltuklarını işlemiş gördünüzmü..bu minik şeyi görünce aklıma geldi..ne sabır var millette yaa:))

  3. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    eylul74 diyor ki;yaa kızlar huysuz virjin koca salon koltuklarını işlemiş gördünüzmü..bu minik şeyi görünce aklıma geldi..ne sabır var millette yaa:))

    Aaa ben görmedim merak ettim bak :S

  4. alonenes

    huysuz virjinde ne marifetler var bi görseydin ağzın açık kalırdı valla…berna laçine çıkmışıtı da bi kaç gün ordan biliyorum…

  5. nokturn

    Benim diyen kadına taş çıkartır marifet konusunda..Ben hep derim iyi ki evlenmemiş zaten çok sürmezmiş; anlamadığı iş yok ki adamın maşallah..hiç bir şeyi de beğenmiyor kolay kolay..

  6. incili kiz

    kızzlaar huysuz virjin süper goblenler işliyor biliyormusunuz?geçen aylarda bir dergide çıkmıştı dmc miydi neydi..

  7. incili kiz

    yapalım yapalım o da bize katinayı öğretsin toplu halde birleşip toplantı yapalım hepimiz o elbiselerden giyelim,nooooluuur tanıyan yok mu seyfi teyzeyi?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum