ÜNLÜ ÇANTALAR – UMUT DOLU ÇANTALAR

-
Cemil İpekçi' nin çantası
Cemil İpekçi’ nin çantası

Ünlü Amerikan aksesuar markası Coach’ un çantaları yetenekli ellerde yeniden doğdu.Türkiye’ den 29 ünlü ismin de katıldığı etkinlikte tasarlanan çantalar Bizim Lösemili Çocuklar derneği yararına satıldı. Mayıs ayında düzenlenen etkinlikte tasarlanan çantaları burada görebilirsiniz. Ben Cemil İpekçi ve Tülin Şahin’ in tasarımlarını çok değişik ve özgün buldum.

tülin Şahin tasarımı
tülin Şahin tasarımı

Yurtdışından Mandy Moore, Brooke Shields da tasarım etkinliğine katılan ünlülerden.

Beyaz çantasını tasarlıyor.
Beyaz çantasını tasarlıyor.
Beyaz' ın çantası
Beyaz’ ın çantası

6 yorum gelmiş

  1. Anne Kaz

    Yurtdışında bir craftblog kominiteside buna benzer bir proje hazırladılar.Beyaz renkte günlük kullanıma uygun aynı model çantaları blogcu hanımlar boyadılar işlediler dantellediler ve halka açık bir mekanda sergilediler.Hem herkesin marifetini gösterdiği ürettiği bir ortamda bir araya geldiler hemde gelirini yerel bir çocuk bakım evine aktardılar.Neticede fikirler güzel çantalarda çok şık olmuş tebrikler..

  2. nalana

    annekazın sözettiği etkinliği onun verdiği linkten görmüştüm.Bunlarda da özellikle bizim motifler kullanıldığında çok beğendim.İpekçi ‘nin bu yönünü çok takdir etmişimdir

  3. asyayaren

    tülin şahinin ki çok hoşbu arada arkadaşlar bana eskilerdeki kırmızıları çıkartıyorum diye kızmayın …tam bir sayfa dolusu kırmızı yazı çıktı… sanırım ben bunu izinde iken atlamışım ….hi hih:)))en son yorumda beni görürseniz hiiiiç yorum yazacam diye uğraşmayın kapatın gitisn kapatınnn..:))))

Bir Cevap Yazın