Yapraklardan gül yapımı

-

bu sitede akçaağaç yaprağından nasıl gül yapıldığı gösterilmekte. sitede akçaağaç yazıyor ama sanırım daha çok bulunabilen çınar yaprağı ve hatta meraklısı için benzer yapraklar da aynı işi görecektir.

9 yorum gelmiş

  1. sefa97

    biz lisedeyken ablam da mısır koçanı yaprağından (kurutulmuş) yapmıştı. ama o böyle direk yaprağı gül haline getirmemişti, çiçek yapma tekniğini kullanmıştı. gül yaprağı kalıpları ile boy boy önce yaprağı kesip, çiçek ütüsü ve pensle şekil verip yapıştırmıştı. yaka iğnesi olarak kullanımı çok şıktı.

  2. saatoniki

    ayol biz bunu peçeteden versiyonlarını çooook yapmıştık..baya baya da bişeye benziyodu hani..ama bu akçaağaç yaprağından gül yapma fikri daha bi egzotik geldi bana..gelmesine geldi de akçaağaç ismiyle anılan bu ağacı ve dolayısıyla yaprağını nerden bulucaz…nerde yetişir bu ağaç..ormanda mı dağda mı..bulvar kenarların da mı?? bu konuda kudra dan bi açıklama gelse ne güzel olur di mi?..ayrıca benzer bi gül çalışmasını pancar yapraklarından yapmayı denemiştim ama bi halta benzemediydi..pancar …ahh o güzel sebze ..bizde pek bi değeri yoktur ama slav halkı için önemli bi sebzedir..hatta ne demiş eski bir ukrayna atasözü:”pancarla başlayan bi hikaye şeytanla biter..”alobar napıyo acaba??

  3. saatoniki

    hadi anladık Alobar zaten baya bi zamandır ortada yok ama pek ya Kudra ya ne demeli..bi görünüyo bi kayboluyo..bi ses çıksa ne de güzel olur..tgt cim okuyacan anacım okuyacan…başaka türlü olmaz bu işler.

  4. kondor

    bak şimdi yıktınız beni satoniki ayy “parfümün dansı” tom ağbi tek geçerim…ne güzeldi aşkları..yıkandıklarında hayat bulmaları…uyuma seansları..( bide uykum var ki şu anda) içim gitti….kocamda diyecem şimdi olmayacak yapraktan çalışmaları vardı …ben en iyisi bulamda onları yollayım size..

  5. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

Bir Cevap Yazın

Kurumuş dallarla mantar pano süsleme

| | 0 Yorum

Yumurtadan teyzeler – duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Deniz kabuklarından dekoratif kalp

| | 2 Yorum

Doğal malzemelerden balkon süsü yapımı

| | 0 Yorum