yaşasın, sayenizde yaptım sonunda!

-

Arkadaşlar, daha önce “bakın, banyoma ne yaptım” başlığıyla bir yazı göndermiştim hatırlarsanız. Tuvalet kağıtları ile başım dertteydi ve sayenizde, verdiğiniz fikirlerle kurtuldum bu dertten. Ayrıca, rafın üzerine yaptığım havlu cepleri de kaldırıp başkasını yaptım renkleri uyumlu olsun diye. Şimdi, topluca bakınca nasıl olmuş arkadaşlar?

27 yorum gelmiş

  1. fiamma1

  2. SaDeNem

    BENDE ARKADASLARA KATILIYORUM ACEMİHOBİUZUN BI KUMAŞ ÜZERİNE KURDELELERİ DİKSEYDIN DAHA HOŞ DURURDU BU ŞEKİLDE BUHARDAN NEMLENDIKLERINDE KÖTÜ OLURLAR..

  3. kondor

    Bence kullanarak denemelisin bana sempatik geldi nedense evet kullanımda sıkıntısı olabilir ama olursada formülü değiştirirsin.

  4. acemihobici

    yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.ne şekilde yaparsam yapayım, kumaşın üzerine de diksem kurdeleleri, arka tarafa da assam, hiçbirşey yapmayıp (eskisi gibi) rafın üzerine de dizsem, nem ve toz sorunları yine geçerli olurdu. sizi bilmem ama bizde bir tuvalet kağıdı üç günde bitiyor. ayrıca fethiyede oturduğum için 12 ay banyo pencerem hiç kapanmaz. bu sebeple nem olmuyor ve rulolar tozlanacak kadar uzun süre kalmıyor yerinde. bunların bana sorun olacağını düşünmüyorum o yüzden.gelelim estetik görünüşüne. herkesin zevki ayrı tabi ki. bu model bana hoş ve kullanışlı geldi, bana katılanlar da olur, katılmayanlar da. bir süre sonra aklıma başka bir fikir gelirse veya bundan sıkılırsam değiştiririm de. şimdilik benden bu kadar arkadaşlar, elimden bu kadarı geldi.

  5. yildiz32

    Bence emeğine sağlık.Her ne olursa olsun sonuçta elinin emeği.Güle güle kullanın.yakında ben de fethiye gelini olacağım belki tanışma fırsatımızda olur ;)

  6. bbuket

    en iyisini düşünmüşsün kafana göre takılmak en iyisi zamanla bulursun nasılsa en kullanışlısını. güle güle kullan.

  7. acemihobici

    teşekkür ederim bbuket ve yıldız32.demek fethiyeye gelin geliyorsun yıldız32, çok sevindim, allah tamamına erdirsin. hele sen bir gel, küçük yer fethiye, tanışırız elbette. şu anda nerede yaşıyorsun, merak ettim.

  8. fiamma1

  9. acemihobici

    HAYIR kızmadım sana fiamma1 ve ASLA da kızmam yapıcı olan yorumlara. ben sizlerin fikirlerini almayacak olsam niye resmini çekip de koyayım sayfaya, ben yaptım, oldu derim karşısına geçer bakarım. nasıl olmuş diye sorduğuma göre olumlu veya olumsuz bir eleştiri istiyorumdur. evet kızdım ama sana veya şurası şöyle olmuş, burası böyle olmasaymış diye yorum yapan arkadaşlarıma değil. yorumun her türlüsüne açığım, açıklama olmak şartıyla ama. sakın vazgeçme eleştiri yapmaktan o zaman darılırım işte.

  10. fiamma1

    Sağol arkadaşım samimiyetimi anladığın için:) yanlış anlaşılmak hiç istemem, burada birbirimizi eleştirmek için değil tabii ki samimi fikirlerimizi ve beğendiklerimizi paylaşmak için bulunuyoruz. Beni en çok hijyen sorunu düşündürdüydü, yoksa çok şirin bir görüntü oluşturmuş:)

  11. acemihobici

    ben tuvalet kağıtlarını kullanmak için ilk taktığımda yerine zaten ilk birkaç yaprağını attığım için (ne şartlarda ambalajlandıklarını bilmediğimden) o kısmını hiç düşünmedim. ama bir sorumun var şimdi, hep fazladan 6 tane tuvalet kağıdım olması gerekli. birini aldığım zaman sıradan, bir dişi kırılmış da geçip karşıma sırıtıyormuş gibi oluyor. fenalık geldi içime şu tuvalet kağıtlarından valla. eski usül, taharrat bezine mi geçsem acaba:)bu arada, bir yazım onay bekliyor, koltuklarımla ilgili, yayınlanınca samimi yorumlarını bekliyorum yine.birbirimize fikirler verelim ki daha iyilerini yapalım, amacımız bu zaten.

  12. merytolg

    bende sizden fikir alarak yaptım bitti kullanıyorum bile tuvalet kagıdı olayını bende 2li yaptım hijyen açısından olmamış diyorsanız dogru tabi çok hijyen degil ama sonuçta kullandıgımızda tuvalette bekliyor dimi ama ..

  13. acemihobici

    yıldız32, ben de yabancıyım aslında burada, iki sene önce geldik İstanbuldan, o söylediğin mahalleyi hiç bilmiyorum canım ama sen gel hele, buluşuruz elbet bir orta noktada.merytolg, eklesene yaptığın tuvalet kağıtlığının resmini, biz de görelim.

  14. Aruw Collection

    Bu tuvalet kağıdı olayını anlayamıyorum. Poşetiyle dursa kime ne zararı oluyor ki?Hani bizdekileri de anne özel bir işleme tabi tutmamış olsa da çıkarıp diziyor rafın üzerine öyle sırayla, o bakımdan merak ediyorum bu sorunun cevabını.

  15. acemihobici

    :))))))))aruwcuğum, nostalji yapıyorum sayende, eski evimin banyosu bu, artık yok böyle birşey. tuvalet kağıtları da poşetlerinde duruyor:))))))

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum