YATAK ÖRTÜM

-

Ben lisedeydim.Annem bu yatak örtüsünü 14 yaşında dışarıya el işi yapan bir kıza ördürmüş.Hep içim burkulur ben sokaklarda laylaylom gezerken bazı kızlar ev bütçesine katkı için neler yapıyordu? Hayat herkese adil davranmıyor.Hep merak etmişimdir o kızı ne oldu, nasıl yaşadı diye.Hakkkını almış,helalleşmiştir mutlaka ki bu örtüyü her kış çıkartır tepe tepe kullanırım.Taş gibi maşallah.Yıka yıka kullan.Beni gömer orası kesin.

12 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    hüzünlendirdiniz beni şimdi, bazı insanlar için hayat ne zor…ama üzülmeyin inşallah çok mutludur.Yatak örtünüz ne güzel sanki yeni kullanılmaya başlanmış gibi.

  2. nalana

    Nekadar güzel örülmüş.Motif de iyi seçilmiş.Annen müthiş bir kadınmış neduk …Bizim arkamızdan da böyle söyleyecekler.Ama annelerimize yetişemeyiz bile.Onlar o şartlarda neler yapabilmişler,yaptırabilmişler.Annenin parası da o kızcağızın hangi dertlerine ilaç oldu kimbilir.

  3. gonuldenele

    gerçekten çok güzel.ama ben içinizi ferahlatacak birşeyler yazayımmı?emin olun bu güzelliği yapan ihtiyacından çok sevgisini katmıştır.kendimden biliyorum.siparişle iş yapıyorum ancak öncelikli olan maddiyat değil benim mutluluğum.üretmek,ortaya güzel bir şeyler çıkarmanın verdiği kazanç keyif olmasa zor yapılır bu emekli işler..nice uzunn yıllar kullanmanız dileğiyle sevgili Neduk:))

  4. embir

  5. dilevser

    örtünüzü uzun yıllar daha böyle sapasağlam kullanacağınıza eminim.. evet ne yazıkki hayat adil olamayabiliyor ama tersten düşünelim, o kız o yaşında ömrünce çalışıp kazanabileceği şekilde el emeğini mesleğe dönüştürmüş, öğrenmiş.. evet erken öğrenmiş ama… inşallah daha çok paralar kazanıp rahat yaşamıştır..

  6. ozra76

    bizde o yaşlardaykev evden okula okuldan eve.ne el işi var ne de ev işi.hakikaten güzel örmüş.kullan nedukcum.bizim yerimizede.

  7. selmatozan

    çok iyi biliyorum o duyguyu, yaklaşık o yaşlardayken ben de yaptım çünkü dantel, dikiş, makina nakışı kısacası elimden ne geliyorsa.. o yaşlarda aileme yük olmamak için yaptığım şeyleri şimdi zevk için sevdiklerime hediye etmek için yapıyorum.. o zamanları hatırladım şimdi hem özledim hem bu günüme şükrettim.. onları meydana getiriken bir işe yaramak, kendini hayatın içinde bulmak, sorumluluk almış olmak, bir şekilde ailendekilere sahip çıkıyor olmak hisleri var, ben gerektiğinde ayakta durup başımın çaresine bakabilirim diyerek kendine güven var, tabi bir de paylaşma duygusu.. iyi ki yapmışım.. bunları bana tekrar hatırlattığın için teşekkür ederim neduk..

  8. selmatozan

    eskilere dalıp örtüye yorum yapmayı unutmuşum:) motiflere bayıldım böyle geometrik şekilleri çok seviyorum, hem sade hem gösterişli, ben de mi yapdam acaba..

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: ilknurturan

| | 0 Yorum

Tığ işi battaniye modellerini seviyoruz

| | 0 Yorum

Üç renkli tığ işi battaniye

| | 9 Yorum

Motifli örgü battaniye

| | 0 Yorum

Motif motif battaniye

| | 1 Yorum

El örgüsü battaniye modeli

| | 1 Yorum

Kedili battaniye modeli

| | 0 Yorum

Renkli diz battaniyesi

| | 0 Yorum

Pembe mor tonlarında kedili battaniye

| | 0 Yorum

Kedicikli örgü battaniye

| | 0 Yorum

Kedi motifli battaniye

| | 3 Yorum

Kedi motifli örgü battaniye

| | 3 Yorum

Artık yünlerden battaniye örgüsü

| | 1 Yorum