Cumartesi, Aralık 10, 2016
YATAK ÖRTÜSÜ (PATCHWORK)

24 YORUMLAR

  1. harikaaaaaaaa mükemmeel olmuş valla bayıldımmmm. bende benzer bişey satın aldım ama renkler farklı.150 TL ye aldım sorması ayıp sne kaça satıyorsun canım?

  2. çok güzel olmuş şahane, çok emek verilmiş gibi görünüyo gerçekten, böyle bişeyin 150 lira olması tüketici olarak belki iyi ama ben böyle bi emeğe kıyıp hayatta satamazdım, hele ki 150 liraya.

  3. artemis921 diyor ki;Çok muhteşem bişey olmuş. Kalıbını buradan gösterebilir misiniz rica etsem?

    @artemis921, kalıbı taratmayı uğraştım ama beceremedim.. telefonla kızımdan destek istedim sanırım program silinmiş ama ben tarıf edeyim. aslında basit ama anlatabilirmiyim bilmiyorum..11,5 cm 10 cm dikdörtgen çiziyorsunuz. Sonra o dikdörtgeni bir ucu 4 cm diğer ucu 8 cm olacak gibi çaprazlamasına çizin ve ortadan kesin.. ben yarım cmbiraz daha az dikiş payı kullanırım ve ilk önce ölçülerin tutup tutmayacağını anlamak için gazete kağıdından bir parça dikerim.. Bu vermiş olduğum ölçü dikiş makinesinde dikmek içindir.. umarım anlata bilmişimdir

  4. baharrrrr diyor ki;harikaaaaaaaa mükemmeel olmuş valla bayıldımmmm. bende benzer bişey satın aldım ama renkler farklı.150 TL ye aldım sorması ayıp sne kaça satıyorsun canım?

    @bahar’cığım, terikoton kumaşından..tek kişilik örtüleri 100 tl dikiyorum.

  5. çok çooook güzel, şahane, mükemmel ellerinize sağlık.ama 100tl inanılır gibi değil bence bu fiatı süratle gözden geçirmelisiniz.

  6. görür görmez bunu bir insan mı yapmış inanılır gibi değil dedim. ben ki elimdeki 3 parça kumaşı düşünerek kesip 9 parça patchwork yatak örtüsü yapmaya cesaret edememiştim. kareleri birleştirme işi yani…gerçekten süper, elinize bin sağlık. böyle marifetli eller dert görmesin inşallah demden edemiyorum.

  7. harika.patcwork dünyasına ben de gittiğim kurs sayesinde bu sene karıştım ve o dünyadan bir türlü çıkamıyorum.çok zevkli bir uğraş.benim çalışmalarımda burada.ellerinize sağlık.

  8. artemis921 diyor ki;Çok muhteşem bişey olmuş. Kalıbını buradan gösterebilir misiniz rica etsem?

    @artemis921, biraz geç oldu ama sonunda kalıbın resmini geçen kuzen gelince çektirdim ve ekliyorum..tek renkte önemli değil ama desenli kumaşlarda mutlaka kalıbın üzerine işaret koy her zaman kumaşını işaretli tarafından kes