Yaz yarışması – yaz lambası

-

ğambamda da yaz çiçekleri açtı. Yaptığım her şey pembeli oluyor illa ki seçmiyorum fakat bakıyorum ki her şey pembe. Biraz fazla seviyorum sanırım :))) Bizim evde tam yaz havası esiyor yaptıklarımla. Umarım beğenirsiniz. Tutmanızı sabırsızla bekleyeceğim, sevgilerle….

27 yorum gelmiş

  1. elmam

    Tabi ki beğendiğine çok sevindim:)Bir tane demirden halka aldım büyük ve birde başlama kısımı için küçük pilastikten halda aldım ve küçük halkayı makreme ipleriyle sardım. Üç koldan ipler sarkıtarak makreme düğümleriyle ördüm ve büyük halkayıda iple sardıktan sonra birleştirdim. Küçük inci ve pembe boncuk ve pilastikten küçük çiçeklerle yaptım. İğne ile dizdim ve büyük halkaya bağladım.Fotograf makinam olmadığı için cep tel. ile çekiyorum net çıkmamış bonçuklu kısımları. İlk önce küçük kısımdan başladım. Hep ikişer ikişer yaptıp bağladım düzgün olsun diye. Sonra yavaş yavaş arttırdım. boncukları.

    Bu kullandığım çiçekler boncukçuda bulunur sanırım. Annem ben küçükken boncuklarla çiçekler yapardı, babam bir sürü mazeme almıştı ve daha baya var elimizde. birden aklıma böyle bir şey gelince hemen yaptım. Bir dizi pembe boncuk aldım küçük. İnciler vardı zaten.

  2. embir

    Bak bunu da beğendim, bende hobi odamın lambasını değiştircem ama kendim birşey yapmak istiyorum. Aklımda birkaç tane fikir vardı bu da hoş yapılabilir bir çalışma olmuş

  3. elmam

  4. lilacsmell

    ben bunun aynısını deniz kabuklarıyla yapmıştım bekarken Kilis’teki odama, ve camları açıp da rüzgar girince ne güzel ses de çıkarıyordu,sevdim bunu o yüzden :)

  5. elmam

    Tutku çok teşekkür ederim. Diğer çalışmalarımı gördün mü? Umarım onlarıda beğenirsin. Kucak dolusu sevgilerle:)))

  6. xNicox

    Yok be Elmascigim. Neden komik olsun ki, Cok hos tesekkür ediyorsun benim de hosuma gitti. Beraberce gülelim diye öyle yazdim. Insaallah kirmamisimdir seni:(

  7. asyayaren

    ah be abi iahi yokmusun :))

  8. xNicox

    Bizim Nevdalist öledir Elmas. Tutar gider öle. Benim gibi cenesi düsük degildir o. O asil biridir, ben cok severim onu. Ara sira hafif’de kapisiriz ama hic bozusmayiz.:)Merhaba Dilekcigim. N’oldu su dis isin senin? Hala ameliyat olmadin mi?

  9. esinsel

    aaa,ne kadar guzel olmus,insanin ici aciliyor.ellerinize saglik.ama ne yazikki bunu da tutamadim,cozemedigim bir problem var.

  10. xNicox

Bir Cevap Yazın

Kuş yuvası şeklinde gece lambası yapımı

Pet şişe ile gece lambası yenileme

| | 0 Yorum

Cam şişeden abajur denemesi

| | 3 Yorum

Şarap şişesinden lamba yapımı

| | 4 Yorum

Birbirinden güzel 10 kendin yap avize

| | 0 Yorum

Kış temalı gece lambası

| | 4 Yorum

Strafordan dekoratif şömine yapımı

| | 11 Yorum

Mevsimlerden hazan – abajur yapımı

| | 14 Yorum

Spiral lambader yapımı

| | 20 Yorum

Lambader yapımına devam

| | 11 Yorum

Kendimce lambader

| | 21 Yorum

Kumaştan gece lambası yapımı

| | 0 Yorum

Gece lambası yenileme

| | 3 Yorum