YAZLIK YATAK ÖRTÜM

-

Bu da annemin ördüğü, 29 senedir her yaz kullandığım yatak örtüm.Biraz sabırlı olsaydım sıkar dişimi ben de kızıma örerdim.Ama bu zaten o kadar sağlam ki veririm isterse kullansın.Floş iple örmüş.Altına sentetik ince bir astar tutturmuş.Bu sayede yıkayıp yıkayıp kullanıyorum.Ne çekti, ne de sarktı.Büyük teyzem de ayni örtünün yatak odası takımını dantel ipiyle örmüştü.Onlar yıkandıkça çekti biraz ama halâ güzeller.Şu kurtçukları ben örsem şimdikinden daha çatlak hâle gelirdim herhalde.

16 yorum gelmiş

  1. gelincigin dunyasi

    aman ALLAHIM bu ne sabır. şimde kimde var böylesi sabır? küçük motifler ayrı, kanser yapraklar ayrı emek annenizin ellerine sağlık.hayran kaldım.sizde güle güle kullanın.

  2. betus2003

    bu örneğe kanser örneğimi diyorlardı? Evlerden uzak olsun. Ama sabır örneği dense daha iyi olur bence . Ellerine, emeklerine sağlık.

  3. gonuldenele

    bu kadar zor bir örnekle kocaman bir örtü.harika..yine sitede sorun var sanırım.bu kaçıncı yazışım gitmiyor:((umarım bu gelir.

  4. dilevser

    aman nasıl bir emek, nasıl bir sabır.. güle güle daha uzun seneler kullanın inşallah.. ellerine sağlık güzel annenin..

  5. merytolg

    EVET KANSERLİ DENİYOR MODELE BENDE ÖYLE BİLİYORUM SIK İĞNE OLDUĞU İÇİN HERALDE AMA EMEK VERİLMİŞ SÜPER BİR ŞEY EMEĞİNE SAĞLIK ABLACIM

  6. esinsel

    ne iyi yapıyor da anlatıyorsun nedukcum.o güzel varlığın bir anlık mutluluğu bile dünyalara bedel.biz ne olacağız kimbilir?

Bir Cevap Yazın

Hem teraryum hem ajabur

| | 0 Yorum

Abajur teraryum

| | 2 Yorum

Cadı temalı shadow box

| | 0 Yorum

El yapımı SOS oyunu

| | 0 Yorum

Tahta paletlerden sedir – diy

| | 0 Yorum

Mutfak duvar süsü – diy fikirleri

| | 3 Yorum

Eski çerçeveden dikiş temalı pano yapımı

| | 0 Yorum

Kolay kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapakları ile sehpa süsleme

| | 0 Yorum