Yeni bir karton çanta ve kart

-

karton çanta yapımı
Daha önce mavi bir çanta yapmıştım. Okulda zamanım kalınca bir çanta daha yapayım dedim. Bir önceki yazımda yaptığım çantadan yaptım. Yapımını yazmamıştım. Şimdi de yazmayacağım ama süs olarak kullandığım şeyin yapımını yazacağım.
Öncelikle bir kağıdı ikiye katlayın. İsterseniz bunu kartondan da yapabilirsiniz.

karton çanta yapımı
Sonra bu kağıdın tam ortasından biraz kesin.

karton çanta yapımı
Kestikten sonra kağıdı yukarıdaki gibi olacak şekilde katlayın. Aynı katlamayı ters çevirip tekrar yapın.

karton çanta yapımı
Açtığınızda böyle görünmeli.

karton çanta yapımı
Kağıdı açtıktan sonra iki tarafı da yukarıdaki ve aşağıdaki gibi katlayın.

karton çanta yapımı

karton çanta yapımı
Kağıdı açın ve istediğiniz bir şekil çizin. Hareketli olacak kısmı gaga olarak kullanabilirsiniz. Ben ağzını açan bir kurbağa olmasını istedim. Bunu kullanarak aslan, timsah bile yapabilirsiniz. Onu istediğiniz gibi boyayın, süsleyin.

karton çanta yapımı
Yukarıdaki gibi hareket edecek. Resme tıklayarak hareketli halini görebilirsiniz. Bunu illa çanta süslemek için kullanmak zorunda değilsiniz. Arkasına bir kağıt yapıştırıp onu kart haline de getirebilirsiniz. Ama yapıştırırken hareket edecek gagaya benzer yere yapıştırıcı sürmemelisiniz.

karton çanta yapımı
Ben çantamı böyle süsledim. Siz dilediğinizi yapın.

Bir Cevap Yazın

little.marifet.ece

Merhaba,ben Ece! Aslında burada benden küçük biri var mı bilmiyorum. En küçük olmakla birlikte en acemi olanınızım. Gelecekteki evimde sanat atölyesine benzer bir odam olacak. Ve her çeşit el işi yapacağım. Keçe, polimer kil, minyatür… Daha çok şey öğrenmek için buraya katıldım. 13 yaşındayım ve bu siteye bayılıyorum. Gerçi okul ve dershane dolayısıyla yapmak istediğim çoğu şeyi yapamıyorum ama yaptıkça paylaşacağım. Arkadaşlarım kibar, güvenilir, akıllı, sorumlu ve yardımsever olduğumu düşünür. Daha fazlası için hobilerim: piyano çalmak, şarkı söylemek, deneme yazmak, okumak, kompozisyon yazmak,okumak, yazılarımda söz sanatlarından yararlanmak, merak etmek ve araştırmak, resim çizmek, şeker, kek, kahve fotoğraflarına bakmak, doğada gezmek, içinde karton, makas, boya vb. olan her şey… Evet, çok garip hobilerim vardır. Çok konuştum ama en sevdiğim renklerin mavi,yeşil ve şeker pembe, sevmediğim renklerin de gri ve kahverengi olduğunu söylemezsem içim rahat etmeyecek.
Vaktinizi ayırıp bunu okuduğunuz için çok teşekkür ederim ^_^ <3

Barbie bebek evi yapalım

| | 4 Yorum

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum