Cumartesi, Aralık 10, 2016
Yumurta Kabuklarindan Harikalar!

Yumurta Kabuklarindan Harikalar!

28

Yumurta kabuklarindan ne harikalar yapmislar merak edenler içeri:) Yumurtalari çope atmak yerine bu sekilde susleyebilir ve evinizde bahçelerinizde kullanabilirsiniz.Hatta kuçuk bi agaç dalini sabitleyip uzerine bu yumurta suslerden asip cocuklarinizin odasinda kullanabilirsiniz.

*Devami ve resim yapilis asamalari burada .

28 YORUMLAR

  1. kriizantemcim bende yapiyordum deyince yazilarini arastirdim sanki aklima oyle bisiy gelir gibi oldu ama hatirlayamadim aradim buldum senin yaptigin daha super ya valla abartmiyorum bak!:) Sen niye devam etmiyosun?:)

  2. Cadıcım bir heves yapmıştım, cidden çok zevkli bir iş. Ama yazın yapılacak şey değil, yazın öyle ufak tefek şeylerle oyalanmak sıkıyor beni, akşamlarda kısacık zten. Kış gelsin çocuklar erkenden uysun tekrar başlarım. Hatta işi ticarete dökecem inşallah:))

  3. Yumurtalar epeydir aklımda zaten.Krizantem ,Neduk ,kapkaracamdankelebek (ne uzun yaaaaa…)arkadaşların harika çalışmaları var.Gülmeyin ama ben devekuşu yumurtasından başlıycam kısmetse.Eşime bulması için talimatı verdim:)

  4. gonuldenele saol canim ama ben ki niye beceremedim anlamadim genelde boyle seylerde ozurlu biri degilim ama:Dsinir oldum açikcasi yapamiyorum!

  5. Gülmeyin ama ben devekuşu yumurtasından başlıycam kısmetse.Eşime bulması için talimatı verdim:)

    Ben bu kismi nasi atladim:Dsupersin valla ya hani illede buyuk olsun diosun:)