Yumurta Kabuklarindan Harikalar!

-

Yumurta kabuklarindan ne harikalar yapmislar merak edenler içeri:)Yumurtalari çope atmak yerine bu sekilde susleyebilir ve evinizde bahçelerinizde kullanabilirsiniz.Hatta kuçuk bi agaç dalini sabitleyip uzerine bu yumurta suslerden asip cocuklarinizin odasinda kullanabilirsiniz.

*Devami ve resim yapilis asamalari burada .

28 yorum gelmiş

  1. cadikazani

    kriizantemcim bende yapiyordum deyince yazilarini arastirdim sanki aklima oyle bisiy gelir gibi oldu ama hatirlayamadim aradim buldum senin yaptigin daha super ya valla abartmiyorum bak!:) Sen niye devam etmiyosun?:)

  2. kriizantem

    Cadıcım bir heves yapmıştım, cidden çok zevkli bir iş. Ama yazın yapılacak şey değil, yazın öyle ufak tefek şeylerle oyalanmak sıkıyor beni, akşamlarda kısacık zten. Kış gelsin çocuklar erkenden uysun tekrar başlarım. Hatta işi ticarete dökecem inşallah:))

  3. cadikazani

    begenmene sevindim cnm bisi sorucam seninimzanda bloguna verilen linkin ustune tiklanip direk açilabiliyor neden benimki oyle deil?

    :)))))))

  4. gonuldenele

    Yumurtalar epeydir aklımda zaten.Krizantem ,Neduk ,kapkaracamdankelebek (ne uzun yaaaaa…)arkadaşların harika çalışmaları var.Gülmeyin ama ben devekuşu yumurtasından başlıycam kısmetse.Eşime bulması için talimatı verdim:)

  5. cadikazani

    gonuldenele saol canim ama ben ki niye beceremedim anlamadim genelde boyle seylerde ozurlu biri degilim ama:Dsinir oldum açikcasi yapamiyorum!

  6. cadikazani

    Gülmeyin ama ben devekuşu yumurtasından başlıycam kısmetse.Eşime bulması için talimatı verdim:)

    Ben bu kismi nasi atladim:Dsupersin valla ya hani illede buyuk olsun diosun:)

Bir Cevap Yazın

Çocuk gelişimi – sayıları öğreniyorum

| | 0 Yorum

Tahta çubuklardan renkli kitap ayraçları

| | 0 Yorum

Tahta çubuklardan kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Çocuklar için sürprizli Ramazan takvimi

| | 0 Yorum

Parmak izi panosu nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kartondan bebek evi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Geyikli süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Karton kutudan çocuklara mutfak

| | 3 Yorum

Karton kutunun arabaya dönüşümü

| | 0 Yorum

Çocuk faaliyetleri: renkli yapraklar

| | 0 Yorum

Kartondan minik yeni yıl ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan rüzgar gülü yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan çam ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Anasınıfları için elma duvar panosu

| | 0 Yorum