Pazartesi, Aralık 5, 2016
Ziyadesiyle kırmızı bir elbise!

Ziyadesiyle kırmızı bir elbise!

10

elbise dikişi
29 Ekim geçti… 29 Ekim esintili giysiler yayınlandı… Hala incelemediyseniz Burda Dergisi’nin Ağustos ’12 sayısındaki bir kalıbı kullanarak hazırladığım kırmızı elbiseyi görmek için KendinDik.Com‘a uğramaya ne dersiniz? Standart elbise kalıbına eklediğim farklı detayları belki siz de kullanmak istersiniz… :)

elbise dikişi

Paylaş
kendindik
irem ne yapar? keyifle yaşar... gün gelir muhteşem tasarım kıyafetleri mevcut kazancıyla almasının aya gitmesi kadar olası olmasına çok bozulur ve 'artık istediğim kıyafetleri kendim dikmeliyim' der. sorun şudur ki, daha önce hiç dikiş dikmemiştir. içinin sesini dinler... ve bir de youtube'u. başlar dikmeye... o günden beri bulduğu her fırsatta dikiş dikmektedir :)

10 YORUMLAR

  1. bir kırmızı elbise bu kadar mı şık ve alımlı olur yahuu !!bayıldım size de çoook yakışmış, güzel günlerde giyin inşallah :)

  2. gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum ama aynı zamanda hislerimi paylaşmak da istiyorum : ) elbise şahane, renk de öyle. size de çok yakışmış. hele blogunuzda verdiğiniz aynı poza bayıldım.

  3. tüm yorumlar için çok teşekkür ederim arkadaşlar… dikiş aşkını paylaşmak için yazıyorum.. siz de dikin, sizinkileri de biz izleyelim :)
    sevgilerrr :D

  4. hayran kalıyorum her diktiğiniz elbisede :)
    ellerinize sağlık çok yakışmış size :) önemli olan dikmek değil yakışanı bilip dikmek :)
    güle güle kullanın :)