Ziyadesiyle kırmızı bir elbise!

-

elbise dikişi
29 Ekim geçti… 29 Ekim esintili giysiler yayınlandı… Hala incelemediyseniz Burda Dergisi’nin Ağustos ’12 sayısındaki bir kalıbı kullanarak hazırladığım kırmızı elbiseyi görmek için KendinDik.Com‘a uğramaya ne dersiniz? Standart elbise kalıbına eklediğim farklı detayları belki siz de kullanmak istersiniz… :)

elbise dikişi

10 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    bir kırmızı elbise bu kadar mı şık ve alımlı olur yahuu !!bayıldım size de çoook yakışmış, güzel günlerde giyin inşallah :)

  2. cherry blossom girl

    gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum ama aynı zamanda hislerimi paylaşmak da istiyorum : ) elbise şahane, renk de öyle. size de çok yakışmış. hele blogunuzda verdiğiniz aynı poza bayıldım.

  3. senayatilgan

    İrem Hanım bloğunuzda da belirttiğim gibi detayına özellikle bayıldım ve üzerinizde çok güzel durmuş güle güle kullanın :)

  4. kendindik

    tüm yorumlar için çok teşekkür ederim arkadaşlar… dikiş aşkını paylaşmak için yazıyorum.. siz de dikin, sizinkileri de biz izleyelim :)
    sevgilerrr :D

  5. yagmuryurek

    hayran kalıyorum her diktiğiniz elbisede :)
    ellerinize sağlık çok yakışmış size :) önemli olan dikmek değil yakışanı bilip dikmek :)
    güle güle kullanın :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
kendindik

irem ne yapar? keyifle yaşar... gün gelir muhteşem tasarım kıyafetleri mevcut kazancıyla almasının aya gitmesi kadar olası olmasına çok bozulur ve 'artık istediğim kıyafetleri kendim dikmeliyim' der. sorun şudur ki, daha önce hiç dikiş dikmemiştir. içinin sesini dinler... ve bir de youtube'u. başlar dikmeye... o günden beri bulduğu her fırsatta dikiş dikmektedir :)

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum