Kimono Yapalım

-

Çocuklarınıza ya da kendinize kimono dikmek isterseniz burada bol miktarda bulabilirsiniz. Kalıbını da buldum indirebilirsem onu da ekleyeceğim. çalışmanın asıl sahibinin bloğu ise burada

embir

58 yorum gelmiş

  1. cocuklacocuk

    Annem zıbın diye dikerdi bunlardan, bebeklerde çok rahat kullanılırdı. gerçi şimdi çıt çıtlı bodyler çıkınca biraz unutuldu

  2. embir

    Acaba bizlere de olur mu? Kollarında oyuntu olmadığı için bilemedim? Kalıbını akşam evden indircem buradaki pc de olmadı :(

  3. embir

    Evet de nasıl yapcaz acaba parça mı eklemek gerekir. Bu arada benim dikiş makinesi de geldi artık dikiş dikebilirim :))

  4. embir

    Evet sonunda dikiş makinem geldi ama henüz deneme yapmadım, zaman bulamadım :( Sen nerelerdeydin yoksa tatile mi gittin? Doğum günü hediyesi de kujum bana laptop aldı. İş laptoplarımızı kulanıyorduk, böylesi daha iyi oldu.

  5. Camtasarim

    Dikiş makinanıda laptopunuda güle güle kullan embir. Büyük kızım bernanın beğenileri ile tuttuk senin yazını :))

  6. embir

    Teşekkürler Çakırcım. Bu kalıbı büyütsek şöyle bol bol sabahlık yada bikini üstüne giymek için yapsak olur mu? Yani kollarını oymadan kalıba sadık kalarak?

  7. sesiber

    ben de bunun benzeri birçok sabahlık diktim kafadan kalıp çıkarmadan, tek farkı ayrı kol çalışıp, azıcık bir kol oyuntusu verdim. bu kesimle kol çevresinde çok fazla potluk oluşuyor, kol oyuntusuyla ayrı kol çalışmak ya da kol altına küçük bir pens yapmak ta bu sorunu çözebilir.

  8. sesiber

    alıştım embircim, hatta bağlandım, çiçek-bahçe işini hiç sevmezken her akşam kendimi çiçek sularken buluyorum. Evimin duvarlarına sıkı sıkı sarılmak geliyor bi de içimden. :)

  9. embir

    Ne güzel ya bende bahçeli bir ev istiyorum, bahçesine de bir kuçu kuçu istiyorum sanırım bunun için daha çok beklemem gerekecek. Evimiz işimize yakın olduğu için burada kalmamız daha rahat oluyor. Emekliliğimde inşallah :))

  10. orgueli

    laptopunda gelmiş oh ne güzel güle güle kullan:)) ben (ailecenek tabi) hafta sonları annemlerin yazlığa gidiyoruz eşim iş için Azerbaycan’da annem bendeydi bu sabah oğlumla yazlığa gittiler akşama eşim gelicek, henüz izine çıkmadı. Bu aralar pek fırsat bulamıyorum, bakıyorum ama çok yorum yazamıyorum malum çocuklar, sanada en kısa zamanda iyi tatiller dileriz inşallah bol bol denize girer dinlenirsin:) kujunla..(gerçi ben seni burada görmekten çok memnunum ama tatilde gerekli:)

  11. embir

    evet arkadaşlar, blogumda da yayınlamıştım aynı yazıyı, link vermeme rağmen link vermediğimi falan yazmış, neyse oradan kaldırdım buraya da rapor ettim birazdan kaldırırlar sanırım. İnsanın hakkını araması güzel birşey elbette ama link verilince neden sorun oluyor?

  12. I can’t believe I have to explain this! You took my pattern, you cropped off my name, my website, my COPYRIGHT, etc. and posted it on your own site as well as this site. That is stealing. You did not provide a link to the pattern, you just took that pattern and posted it. That’s not acceptable.I have asked you nicely to please remove this. I have contacted you by email as well as your blog. You gave me no credit in your post, you linked to my Flickr page which is certainly not the same as linking to my blog. And again, you took my pattern, cropped off my info (which tells me you knew exactly what you were doing) – so a link is meaningless at this point.Incidentally, the rule of Flickr are:In most parts of the world, including the U.S., Canada, EU countries, and Japan, you are automatically granted copyrights to your photos.http://www.flickr.com/help/photos/#87Please refrain from taking any of my photos or patterns in the future.I’m sorry to have to post this here but my numerous emails to you have gone unanswered.

  13. Sibella

    Hay Allah biranevvel kaldırılsa şu yazı da bir sorun olmasa bari. Embircim sen de bir cevap maili yazsan da anlatsan iyi olacak heralde..

  14. tespitbocee

    inananmıyorum yapılanlara.. türk bloglarındaki kaynak göstermeden yayınlama hastalığından kurtulamadık. burada kaygısızca model patronunu yapıştırıp paylaşmanız telif haklarına aykırı bir tutum. bu tarz durumlarda direkt paylaşamazsınız. bitmiş objenin fotosunu kaynak göstererek yayınlar model patronu için sayfalarınıza taşımadan LİNK verirsiniz. burada model sahibi benimle başka bir site üzerinden iletişime geçti.. şikayeti yayınlayan kişinin telif hakkı kısmını kesip biçerek patronu direkt kendi sitesinden vermesi üzerineydi.. lütfen burada yorumlarınızıda dahil olmak üzere silin.. telif hakkı önemlidir. ücretsiz yayınlanıyor olması telif haklarından feragat etmiş demek değildir!

  15. embir

    tespitbocee, ben yayınladığım herşeyin linkini veririm, bu çalışmanında linkini vermiştim, yazıyı bloğumdan kaldırdım, buraya da kaldırılması için yazı gönderdim. Daha ne yapabilirim?

  16. tespitbocee

    blog adresine link vermelisiniz, flickr’a değil. flickr insanların kişisel fotoğraf depolarıdır, 3. kişi izinsiz fotoğraf alamaz (flickr kurallarına da telif haklarına da aykırı). onu geçelim, blog sahibi copyright kısımlarını kesip biçerek modeli kendi blogunuzda yayınlamanızdan da şikayetçi. bunu da yapamazsınız.. biraz daha dikkat..

  17. embir

    onu geçelim, blog sahibi copyright kısımlarını kesip biçerek modeli kendi blogunuzda yayınlamanızdan da şikayetçi.

    Ben copyright yazısını kesmedim.

    neduk diyor ki;embirciğim kaldırmak yerine değiştirmek imkanı yok mu burada?

    Neduk abla değiştirme imkanı falan istemiyorum, inan çok rahatsız oldum. Kaldırılmasını istiyorum.Güncelleme: sayfanın linki de burada yazı yayından kaldırılana kadar burada gözüksün

  18. alonenes

    Please remove my pattern immediately. You do not have my permission to post it here.

    ammmmaaaaaan bunuda GÖRDÜK YAAA:ddddalones allasen şunun tam açılımını yazsana bana nolur

  19. embir

    Bu yorum kısmındakileri sildim ama ana yazıyı bu şekilde silemiyorum, yani site yönetiminin onayını bekliyorum maalesef

  20. embir

    neduk diyor ki;Haydi gözün aydın.Kendi giysin kimonosunu.

    ilahi neduk abla :))

    saatoniki diyor ki;sorun var mı artık??

    S12’cim kaldıralım ya ben istemiyorum.

    U.S., Canada, EU countries, and Japan, you are automatically granted copyrights to your photos

    Biz avrupa birliğine girmedik bu durumda copyright sorun olmaz ama ben istemiyorum. Kimonoda neymiş zaten bizimne güzel geleneksel giysilerimiz var. Bizde onları yayınlarız :)) Ohh kujumda az önce geldi, kimono gitti sorun bitti :))

  21. 1gece

    Ben şunu anlamadım, bu kadın buraya yorum yazmak için üye mi olmuş? Nasıl üye oldu Türkçe siteye? Türkçe biliyorsa okunanları da anlasın. Ben de dikkat ediyorum flickr da resimlere bakarken hepsi kişisel web adresini vermiyor ki , galiba artık bir de onu arıcaz uff.Bir de onun kafaya taktığı şablonların yayınlanması idi. Resim değil. Zaten biz şablona bakmadan da çıkarırız ne varki basit bir bluz. Sanki çok karmaşık birşey de bu kadar abartmış.

  22. embir

    1gece diyor ki;Ben şunu anlamadım, bu kadın buraya yorum yazmak için üye mi olmuş? Nasıl üye oldu Türkçe siteye? Türkçe biliyorsa okunanları da anlasın.

    Canım bunların (yani bazı blog sahiplerinin) üye oldukları bir yer varmış, bu kadıncağız da çalışmasını burada ve benim blogumda görünce bana yazmış, olmadı oradaki Türk arkadaşlarına yazmış, onlar da sağolsunlar bana da yazdılar. Sanırım aynı arkadaşlar buraya üye olması için ona da yardımcı olmuştur. Hatta onun sitesinde birisine Türkçe yorum bile yazdırmış kendi adıyla. İşte bu sebeple Türkçe anlamaz ama yardım alınca herşey yapılabiliyor.Seninde dediğin gibi dün bir çalışma buldum flickr’de ama kadının blog adresi yok, napayım sorun olmasın diye eklemedim. Amannnn da amannnn

  23. tespitbocee

    avrupa birliğine üye olmamamız telif hakları yasası kapsamında olmadığımızı göstermez. ayrıca merak ediyorum hırsızlık yapmamak için yasalar mı sizi durduruyor yoksa zaten bu yapılmaması gereken birşey olduğu için mi yapmıyorsunuz? çocuklarınıza bu konuda nasıl öğütler verirdiniz? bunlar hafife alınacak konular değil, biraz daha özen lütfen..Ayrıca evet her flickr’da bulduğunuz resmi yayınlayamazsınız. Bir bakın sorun soruşturun, blogu var mı, sitesi mi var, satmak için mi yapıyor? Çoğunlukla satmak için hazırladıkları ürünleri de flickr hesabında depolayabiliyorlar o zaman daha dikkatli olmalısınız..Aman ne kadar basit ben bunu yaparım nasıl yapıldığını da herkesle buradan paylaşırım diyemezsiniz. Ücretsiz dağıtılan örnekler/modeller/şablonlar bile kişisel kullanım içindir. Dağıtılamaz. Ancak doğru yere link verirsiniz, yorumlarınıza cart diye modelin açıklamalarını yapıştırmazsınız.Sıkıcı bir konu biliyorum ama bu deneyimin herkes için öğretici olduğu kanısındayım.

  24. embir

    ayrıca merak ediyorum hırsızlık yapmamak için yasalar mı sizi durduruyor yoksa zaten bu yapılmaması gereken birşey olduğu için mi yapmıyorsunuz? çocuklarınıza bu konuda nasıl öğütler verirdiniz? bunlar hafife alınacak konular değil, biraz daha özen lütfen..

    emin olun sizden çooook daha fazla özenliyimdir. Bu konu hakkında bizi uyardınız bizde öğrendik ve gerekeni yaptık. Daha fazla kurcalamayın!!! (10 marifette ilk defa ünlem kullandım en azından gerçek anlamında)

  25. Asmunikal

    flickr fotoğraflarıyla ilgi kullanılan lisans Creative Common lisanslarıdır isteyen kullanır. türkçe kaynak İngilizceleri bir sürü var. flickr kullanıcıları isterlerse bu lisansı kaldırabilirler fotograflarının indirilmesini kısıtlayabilirler vs…Creative Common lisanslarına göre eser kopyalana bilir fakat yerine getirilmesi gereken gereken kurallar vardır.

  26. embir

    hay sağol asmunikalcım ya okudum, öğrendim ve bazı şeylerin de kulaktan dolma bilgilerle nasıl abartılabildiğini bir kez daha anladım. Tekrar teşekkürler.

  27. Asmunikal

    İyice bir araştırmadan sonra flickerda resmin yanında tüm hakları saklıdır herkes bu fotoyu görebilir demin yukarıda anlattığım Creative common ibareleri de olabilir. Yanındaki ibareye göre hareket etmeliyiz. tüm hakları saklıysa yanınlama kopyalama vs tüm hakları saklıdır. herkes görebilir ise link verilebilinir herkes görebilir. CC “creative common” ise some rigth reserved yani bazı hakları saklıdır yazar. “yukarıda anlattıklarımdır.” Umarım açıklayıcı olmuşumdur

  28. embir

    olsun asmunikal, en azından genelleme yapılmadığını öğrendik, üstteki yorumlarda yazıldığı gibi kesin ve net değilmiş yani kişinin tercihine bağlı. Evet dikkat etmem(etmemiz) gerekiyor ama başka insanları da suçlamamak birşeylerin doğrusunu göstermeye çalışırken tavrımıza, kullandığımız kelimelere dikkat etmemiz gerektiği de öğrendik, hatta insanları hırsızlıkla suçlamamamız, bilmeden yorum yapmamamız, hatta ve hatta nasıl çocuk yetiştirdiklerine ya da yetiştireceklerine dil uzatmamamız gerektiğinide öğrendik, yani inşallah öğrenmişizdir.

  29. embir

  30. sesiber

    geçmiş olsun embir. bu kadar kırmızı arasında dakika bir gol bir olaylı sayfayı nereden de bulur girer bu elim, ben var ya ben. neyse kadın kendi çapında haklı, ben de bu konuda titiz tiplerdenim. Ben de aynı tepkiyi verirdim diye düşünüyorum. Senin art niyetli olmadığını, daima link verirken ilk kaynağı esas almaya özenli olduğunu biliyorum ama o bilmiyor. Neyse hepimiz bu olay sayesinde durumun ciddiyetini kavramış olduk.

  31. embir

    Sağol sibelciğim,

    Ben de aynı tepkiyi verirdim diye düşünüyorum.

    Ben kadının tepkisine kızmadım, “başkasının” bilip bilmeden hakkımda yazdığı ağır itamlara kızdım. Kesinlikle bende tepki verirdim (ki vermiştim de)

  32. chakir

    embir yeni gördüm bu durumu geçmiş olsun mu denir bilemiyorum öyle diyeyim bari geçmiş olsun embirciğim

  33. embir

    Teşekkür ederim Cakırcım, yukarıda da dediğim gibi blog sahibine kızmadım zaten, yorumları okuduysan kime neden kızdığımı anlamışsındır, neyse uzatmak istemiyorum. Tekrar teşekkürler

  34. sesiber

    sayın pierrecassi, işler kötü herhalde ki, film download siteleri açacak kadar çaresiz kalmışsınız sanki. hayırdır inşallah, şaka gibi

  35. embir

    ohooo ilk linke tıkladım virüs uyarısı verdi aman dikkat edin arkadaşlar. Moda ve giyim uzmanının linkleri sanırım virüslü

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Kumaşla düğme kaplama

| | 0 Yorum

Pratik kumaş kundak

| | 0 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kadife iğnedenlik

| | 0 Yorum

Şapkadan iğnedenlik

| | 0 Yorum

Değişik bir prova mankeni

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum

Video: Makinede düz dikiş nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Cam kavanozlu iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Kumaş ve tülden dekoratif manken

| | 3 Yorum

Video: Kumaş çanta nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Kumaştan kaftan dikimi

| | 0 Yorum

Yün süslemeli yelek

| | 0 Yorum

Kumaş fiyonk toka

| | 0 Yorum

Perde kumaşlarından örtü yapalım

| | 0 Yorum

Şeffaf plaj çantası

| | 0 Yorum

Astarlı keten pantolon

| | 0 Yorum

Kumaş yoyo yapımı

| | 0 Yorum

Poplin kumaştan emzirme önlüğü

| | 0 Yorum