Cumartesi, Aralık 10, 2016
Kimono Yapalım

Kimono Yapalım

58

Çocuklarınıza ya da kendinize kimono dikmek isterseniz burada bol miktarda bulabilirsiniz. Kalıbını da buldum indirebilirsem onu da ekleyeceğim. çalışmanın asıl sahibinin bloğu ise burada

58 YORUMLAR

  1. Acaba bizlere de olur mu? Kollarında oyuntu olmadığı için bilemedim? Kalıbını akşam evden indircem buradaki pc de olmadı :(

  2. Evet de nasıl yapcaz acaba parça mı eklemek gerekir. Bu arada benim dikiş makinesi de geldi artık dikiş dikebilirim :))

  3. Evet sonunda dikiş makinem geldi ama henüz deneme yapmadım, zaman bulamadım :( Sen nerelerdeydin yoksa tatile mi gittin? Doğum günü hediyesi de kujum bana laptop aldı. İş laptoplarımızı kulanıyorduk, böylesi daha iyi oldu.

  4. Teşekkürler Çakırcım. Bu kalıbı büyütsek şöyle bol bol sabahlık yada bikini üstüne giymek için yapsak olur mu? Yani kollarını oymadan kalıba sadık kalarak?

  5. ben de bunun benzeri birçok sabahlık diktim kafadan kalıp çıkarmadan, tek farkı ayrı kol çalışıp, azıcık bir kol oyuntusu verdim. bu kesimle kol çevresinde çok fazla potluk oluşuyor, kol oyuntusuyla ayrı kol çalışmak ya da kol altına küçük bir pens yapmak ta bu sorunu çözebilir.

  6. alıştım embircim, hatta bağlandım, çiçek-bahçe işini hiç sevmezken her akşam kendimi çiçek sularken buluyorum. Evimin duvarlarına sıkı sıkı sarılmak geliyor bi de içimden. :)

  7. Ne güzel ya bende bahçeli bir ev istiyorum, bahçesine de bir kuçu kuçu istiyorum sanırım bunun için daha çok beklemem gerekecek. Evimiz işimize yakın olduğu için burada kalmamız daha rahat oluyor. Emekliliğimde inşallah :))

  8. laptopunda gelmiş oh ne güzel güle güle kullan:)) ben (ailecenek tabi) hafta sonları annemlerin yazlığa gidiyoruz eşim iş için Azerbaycan’da annem bendeydi bu sabah oğlumla yazlığa gittiler akşama eşim gelicek, henüz izine çıkmadı. Bu aralar pek fırsat bulamıyorum, bakıyorum ama çok yorum yazamıyorum malum çocuklar, sanada en kısa zamanda iyi tatiller dileriz inşallah bol bol denize girer dinlenirsin:) kujunla..(gerçi ben seni burada görmekten çok memnunum ama tatilde gerekli:)

  9. evet arkadaşlar, blogumda da yayınlamıştım aynı yazıyı, link vermeme rağmen link vermediğimi falan yazmış, neyse oradan kaldırdım buraya da rapor ettim birazdan kaldırırlar sanırım. İnsanın hakkını araması güzel birşey elbette ama link verilince neden sorun oluyor?

  10. I can’t believe I have to explain this! You took my pattern, you cropped off my name, my website, my COPYRIGHT, etc. and posted it on your own site as well as this site. That is stealing. You did not provide a link to the pattern, you just took that pattern and posted it. That’s not acceptable.I have asked you nicely to please remove this. I have contacted you by email as well as your blog. You gave me no credit in your post, you linked to my Flickr page which is certainly not the same as linking to my blog. And again, you took my pattern, cropped off my info (which tells me you knew exactly what you were doing) – so a link is meaningless at this point.Incidentally, the rule of Flickr are:In most parts of the world, including the U.S., Canada, EU countries, and Japan, you are automatically granted copyrights to your photos.http://www.flickr.com/help/photos/#87Please refrain from taking any of my photos or patterns in the future.I’m sorry to have to post this here but my numerous emails to you have gone unanswered.

  11. Hay Allah biranevvel kaldırılsa şu yazı da bir sorun olmasa bari. Embircim sen de bir cevap maili yazsan da anlatsan iyi olacak heralde..

  12. inananmıyorum yapılanlara.. türk bloglarındaki kaynak göstermeden yayınlama hastalığından kurtulamadık. burada kaygısızca model patronunu yapıştırıp paylaşmanız telif haklarına aykırı bir tutum. bu tarz durumlarda direkt paylaşamazsınız. bitmiş objenin fotosunu kaynak göstererek yayınlar model patronu için sayfalarınıza taşımadan LİNK verirsiniz. burada model sahibi benimle başka bir site üzerinden iletişime geçti.. şikayeti yayınlayan kişinin telif hakkı kısmını kesip biçerek patronu direkt kendi sitesinden vermesi üzerineydi.. lütfen burada yorumlarınızıda dahil olmak üzere silin.. telif hakkı önemlidir. ücretsiz yayınlanıyor olması telif haklarından feragat etmiş demek değildir!

  13. tespitbocee, ben yayınladığım herşeyin linkini veririm, bu çalışmanında linkini vermiştim, yazıyı bloğumdan kaldırdım, buraya da kaldırılması için yazı gönderdim. Daha ne yapabilirim?

  14. blog adresine link vermelisiniz, flickr’a değil. flickr insanların kişisel fotoğraf depolarıdır, 3. kişi izinsiz fotoğraf alamaz (flickr kurallarına da telif haklarına da aykırı). onu geçelim, blog sahibi copyright kısımlarını kesip biçerek modeli kendi blogunuzda yayınlamanızdan da şikayetçi. bunu da yapamazsınız.. biraz daha dikkat..

  15. onu geçelim, blog sahibi copyright kısımlarını kesip biçerek modeli kendi blogunuzda yayınlamanızdan da şikayetçi.

    Ben copyright yazısını kesmedim.

    neduk diyor ki;embirciğim kaldırmak yerine değiştirmek imkanı yok mu burada?

    Neduk abla değiştirme imkanı falan istemiyorum, inan çok rahatsız oldum. Kaldırılmasını istiyorum.Güncelleme: sayfanın linki de burada yazı yayından kaldırılana kadar burada gözüksün

  16. Please remove my pattern immediately. You do not have my permission to post it here.

    ammmmaaaaaan bunuda GÖRDÜK YAAA:ddddalones allasen şunun tam açılımını yazsana bana nolur

    lütfen hemen benim modelimi kaldırın.siz buraya eklemek için benden izin almadınız.gibi bişey söylemiş.benim ingilizcem bu kadar.yanlışım varsa düzeltin…

  17. Bu yorum kısmındakileri sildim ama ana yazıyı bu şekilde silemiyorum, yani site yönetiminin onayını bekliyorum maalesef

  18. neduk diyor ki;Haydi gözün aydın.Kendi giysin kimonosunu.

    ilahi neduk abla :))

    saatoniki diyor ki;sorun var mı artık??

    S12’cim kaldıralım ya ben istemiyorum.

    U.S., Canada, EU countries, and Japan, you are automatically granted copyrights to your photos

    Biz avrupa birliğine girmedik bu durumda copyright sorun olmaz ama ben istemiyorum. Kimonoda neymiş zaten bizimne güzel geleneksel giysilerimiz var. Bizde onları yayınlarız :)) Ohh kujumda az önce geldi, kimono gitti sorun bitti :))

  19. Ben şunu anlamadım, bu kadın buraya yorum yazmak için üye mi olmuş? Nasıl üye oldu Türkçe siteye? Türkçe biliyorsa okunanları da anlasın. Ben de dikkat ediyorum flickr da resimlere bakarken hepsi kişisel web adresini vermiyor ki , galiba artık bir de onu arıcaz uff.Bir de onun kafaya taktığı şablonların yayınlanması idi. Resim değil. Zaten biz şablona bakmadan da çıkarırız ne varki basit bir bluz. Sanki çok karmaşık birşey de bu kadar abartmış.

  20. 1gece diyor ki;Ben şunu anlamadım, bu kadın buraya yorum yazmak için üye mi olmuş? Nasıl üye oldu Türkçe siteye? Türkçe biliyorsa okunanları da anlasın.

    Canım bunların (yani bazı blog sahiplerinin) üye oldukları bir yer varmış, bu kadıncağız da çalışmasını burada ve benim blogumda görünce bana yazmış, olmadı oradaki Türk arkadaşlarına yazmış, onlar da sağolsunlar bana da yazdılar. Sanırım aynı arkadaşlar buraya üye olması için ona da yardımcı olmuştur. Hatta onun sitesinde birisine Türkçe yorum bile yazdırmış kendi adıyla. İşte bu sebeple Türkçe anlamaz ama yardım alınca herşey yapılabiliyor.Seninde dediğin gibi dün bir çalışma buldum flickr’de ama kadının blog adresi yok, napayım sorun olmasın diye eklemedim. Amannnn da amannnn

  21. avrupa birliğine üye olmamamız telif hakları yasası kapsamında olmadığımızı göstermez. ayrıca merak ediyorum hırsızlık yapmamak için yasalar mı sizi durduruyor yoksa zaten bu yapılmaması gereken birşey olduğu için mi yapmıyorsunuz? çocuklarınıza bu konuda nasıl öğütler verirdiniz? bunlar hafife alınacak konular değil, biraz daha özen lütfen..Ayrıca evet her flickr’da bulduğunuz resmi yayınlayamazsınız. Bir bakın sorun soruşturun, blogu var mı, sitesi mi var, satmak için mi yapıyor? Çoğunlukla satmak için hazırladıkları ürünleri de flickr hesabında depolayabiliyorlar o zaman daha dikkatli olmalısınız..Aman ne kadar basit ben bunu yaparım nasıl yapıldığını da herkesle buradan paylaşırım diyemezsiniz. Ücretsiz dağıtılan örnekler/modeller/şablonlar bile kişisel kullanım içindir. Dağıtılamaz. Ancak doğru yere link verirsiniz, yorumlarınıza cart diye modelin açıklamalarını yapıştırmazsınız.Sıkıcı bir konu biliyorum ama bu deneyimin herkes için öğretici olduğu kanısındayım.

  22. ayrıca merak ediyorum hırsızlık yapmamak için yasalar mı sizi durduruyor yoksa zaten bu yapılmaması gereken birşey olduğu için mi yapmıyorsunuz? çocuklarınıza bu konuda nasıl öğütler verirdiniz? bunlar hafife alınacak konular değil, biraz daha özen lütfen..

    emin olun sizden çooook daha fazla özenliyimdir. Bu konu hakkında bizi uyardınız bizde öğrendik ve gerekeni yaptık. Daha fazla kurcalamayın!!! (10 marifette ilk defa ünlem kullandım en azından gerçek anlamında)

  23. flickr fotoğraflarıyla ilgi kullanılan lisans Creative Common lisanslarıdır isteyen kullanır. türkçe kaynak İngilizceleri bir sürü var. flickr kullanıcıları isterlerse bu lisansı kaldırabilirler fotograflarının indirilmesini kısıtlayabilirler vs…Creative Common lisanslarına göre eser kopyalana bilir fakat yerine getirilmesi gereken gereken kurallar vardır.

  24. hay sağol asmunikalcım ya okudum, öğrendim ve bazı şeylerin de kulaktan dolma bilgilerle nasıl abartılabildiğini bir kez daha anladım. Tekrar teşekkürler.

  25. İyice bir araştırmadan sonra flickerda resmin yanında tüm hakları saklıdır herkes bu fotoyu görebilir demin yukarıda anlattığım Creative common ibareleri de olabilir. Yanındaki ibareye göre hareket etmeliyiz. tüm hakları saklıysa yanınlama kopyalama vs tüm hakları saklıdır. herkes görebilir ise link verilebilinir herkes görebilir. CC “creative common” ise some rigth reserved yani bazı hakları saklıdır yazar. “yukarıda anlattıklarımdır.” Umarım açıklayıcı olmuşumdur

  26. olsun asmunikal, en azından genelleme yapılmadığını öğrendik, üstteki yorumlarda yazıldığı gibi kesin ve net değilmiş yani kişinin tercihine bağlı. Evet dikkat etmem(etmemiz) gerekiyor ama başka insanları da suçlamamak birşeylerin doğrusunu göstermeye çalışırken tavrımıza, kullandığımız kelimelere dikkat etmemiz gerektiği de öğrendik, hatta insanları hırsızlıkla suçlamamamız, bilmeden yorum yapmamamız, hatta ve hatta nasıl çocuk yetiştirdiklerine ya da yetiştireceklerine dil uzatmamamız gerektiğinide öğrendik, yani inşallah öğrenmişizdir.

  27. Teşekkürler lilaccım, çok doluyum aslında ama cevap yazmak istemiyorum. Suçlu olduğum (bilmediğim için) yeri kabul ettim ve hatamı telafiye çalışmama rağmen gereksiz yazışmaların olmasına sinirlendim işte, oluyor böyle şeyler keşke olmasa…

  28. geçmiş olsun embir. bu kadar kırmızı arasında dakika bir gol bir olaylı sayfayı nereden de bulur girer bu elim, ben var ya ben. neyse kadın kendi çapında haklı, ben de bu konuda titiz tiplerdenim. Ben de aynı tepkiyi verirdim diye düşünüyorum. Senin art niyetli olmadığını, daima link verirken ilk kaynağı esas almaya özenli olduğunu biliyorum ama o bilmiyor. Neyse hepimiz bu olay sayesinde durumun ciddiyetini kavramış olduk.

  29. Sağol sibelciğim,

    Ben de aynı tepkiyi verirdim diye düşünüyorum.

    Ben kadının tepkisine kızmadım, “başkasının” bilip bilmeden hakkımda yazdığı ağır itamlara kızdım. Kesinlikle bende tepki verirdim (ki vermiştim de)

  30. Teşekkür ederim Cakırcım, yukarıda da dediğim gibi blog sahibine kızmadım zaten, yorumları okuduysan kime neden kızdığımı anlamışsındır, neyse uzatmak istemiyorum. Tekrar teşekkürler

  31. sayın pierrecassi, işler kötü herhalde ki, film download siteleri açacak kadar çaresiz kalmışsınız sanki. hayırdır inşallah, şaka gibi

  32. ohooo ilk linke tıkladım virüs uyarısı verdi aman dikkat edin arkadaşlar. Moda ve giyim uzmanının linkleri sanırım virüslü