Açıklamalı Converse örgü patik yapımı – EbebekOrgu

-

Screen Shot 2016-06-17 at 14.46.55

Örgü bebek patik modelleri arasında son senelerde çok popüler oldu örgü bebek Converse modelleri. Bebekler için özenle hazırladığı örgülerle tanıdığımız marifetli arkadaşımız EbebekOrgu, daha önce de sitemize konuk olmuştu güzelim işleriyle. Hesabında anlattığı örgü Converse bebek patiği açıklamasını biz bir paylaşımda derledik, bir bütün halinde görebilmeniz için. İşte açıklamalı Converse bebek patiği yapımı. Ve işte EbebekOrgu’nün takibe almanızı tavsiye ettiğimiz harika hesabı da burada: EbebekOrgu – Instagram

Bu model, 0-3 ay bebekler için. İlk olarak 18 zincir çekerek başlıyoruz. İlk zincirin içine 2 sıkiğne yapıyoruz. Sonraki 7 zincire 1’er sık iğne yapıyoruz. 8 tane 2’li trabzan yapıp son zincirin içine 7 tane 2’li trabzan yapıyoruz. Zincirin diğer tarafına geçiyoruz. 8 trabzan, 7 sık iğne ve ilk zincirin içine 2 sıkiğne yapıp 1. sırayı tamamlıyoruz. Arada kalan trabzanları yine trabzan olarak örüp ilk sırayı tamamlıyoruz.

2. sırada ilk 2 sıkiğneye çif trabzan yapıyoruz. 4 trabzan oluyor. Son zincirdeki 7 trabzana da çift trabzan yapıp 14 trabzan elde ediyoruz. Arada kalan trabzanları yine trabzan olarak örüyoruz. Böylece patiğimizin burnu ve topuğunda artırma yapıyoruz, yanlarda yapmıyoruz.

Screen Shot 2016-06-17 at 14.48.12

3. sırada çift trabzan ördüğümüz trabzanların birini çift, diğerini tek örüyoruz. Ben burun kısmının ortasındaki 2 trabzanı tekli örüyorum. Bu işlemi topuk kısmında da uyguluyorum. Böylece tabanı bitiriyoruz. Üst bölüme geçerken arttırma yapmıyoruz, 2 trabzan ile örmeye devam ediyoruz. Onun da videosunu izleyelim, tabandan sonraki ilk sırayı nasıl öreceğimizi görelim.

Screen Shot 2016-06-17 at 14.50.03

Tabandan sonra 2 sıra trabzan örüyoruz. 3. sırada bir başka renge geçiyoruz. Bu renk ile 1 sıra sıkiğne yapıyoruz. İpi kesip saklıyoruz.

Yine bir video ile devam ediyoruz daha iyi anlayabilmek için. Şimdi Converse patiğimizin burnuna geçiyoruz. Burun kısmının tam ortasından geriye doğru 13 trabzan sayıyoruz ve başlangıç noktamızı belirliyoruz. Beyaz iple videoda görüldüğü gibi eksilterek örüyoruz. Toplamda burnun sağı ve solundaki 24 trabzan eksilme ile 12 trabzana düşüyoruz. 1 zincir çekip geriye dönerek trabzanların üzerine sıkiğne örüyoruz. 3 zincir çekip videodaki gibi eksiltme yaparak bu defa 6 trabzan örüyoruz.

Screen Shot 2016-06-17 at 14.51.20

Böylelikle Converse patiğimizin burnu ortaya çıkıyor. 12 trabzanı yine videodaki şekilde eksiltmeli örerek 6 trabzana düşüyoruz.

Screen Shot 2016-06-17 at 14.51.49

Trabzanı fotoğraftaki şekilde örüp 6 trabzanı birden topluyoruz ve burun kısmını bitirmiş oluyoruz.

Screen Shot 2016-06-17 at 14.52.20

Converse patiğimizin burun kısmına 6 sıra 11 trabzan örüyoruz.

Screen Shot 2016-06-17 at 14.52.53

Patiğimizin yan kısımlarını da trabzan ile örüyoruz. Her sırada 1 eksiltme yaparak bağcık kısmını da oluşturuyoruz. Vağcıktan başka istediğiniz süslemeleri ekleyebilirsiniz.

Screen Shot 2016-06-17 at 14.53.33

Bir Cevap Yazın

shane

Ayıcık patik örgüsü – bebek örgüleri

| | 0 Yorum

Paten şeklinde bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Tavşanlı bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Rende modeli bebek patiği örgüsü

| | 0 Yorum

Minion bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Ajurlu bebek çorabı patik örgüsü

| | 0 Yorum