Cumartesi, Aralık 3, 2016
Kırmızı örgü bebek patiği botu yapılışı

Kırmızı örgü bebek patiği botu yapılışı

3

orgu-bebek-patigi-botu-kirmizi-model-yapilisi-anlatimli
Gri tabanlı ve bağcıklı, kırmızı bebek botu/patiği örgüsü. Bu tarz şirin örgü bebek patikleri çok seviliyor, çok örülüyor. Sonuç da gördüğünüz gibi çok şirin oluyor. Bu kırmızı örgü bebek patiği – botu nasıl yapılır, nasıl örülür, detaylı anlatımına geçelim:

MALZEMELER:

İp: Nako pırlanta kırmızı ve gri
Tığ: 3.00 numara yün tığı

orgu-terimleri-aciklamalari
TABAN (GRİ RENK İP İLE)
13 zincir çekiyoruz.
1.sıra: 2.zincire hdcv, 10hdc, aynı zincire 6hdc, 10hdc, hdcv, cc = (toplamda 30 ilmek olacak)
2.sıra: 1zincir (v)*2, 10x, (hdcv)*6, 10x, (v)*2, cc = (toplamda 40 ilmek olacak)
3.sıra: 1zincir, (hdc, hdcv)*2, 11hdc, (hdcv , hdc)*6, 10hdc, (hdcv, hdc)*2, cc = (toplamda 51 ilmek olacak)
4.sıra: 1zincir, tüm sırayı cc yapıyoruz.

kirmizi-bebek-patigi-botu-yapimi-anlatimli-patik-orguleri
ÜST KISIM (KIRMIZI RENK İP İLE)
1.sıra: 52x
2.sıra: 52hdc
3.sıra: 1zincir, (x)*2, a, 10x, 2hdc, (dca)*10, 2hdc, 10x, a, (x)*2, cc = (toplamda 40 ilmek olacak)
4.sıra: 1zincir, 2hdc, (dca)*4, 2hdc, 14x, cc = (toplamda 36 ilmek olacak)
5.sıra: 1zincir, 13x, 2hdc, (dca)*3, 2hdc, 13x, cc = (toplamda 33 ilmek olacak)
6.sıra: 2zincir, 33hdc
7-8-9.sıralar: 33dc yapıp bitiriyoruz.

BAĞCIK (GRİ RENK İP İLE)

15 zincir, 14hdc yapıyoruz, kurdele için de 45 zincir çekip kurdele formu verip botumuza dikiyoruz.

Zincir, sık iğne ve trabzan nasıl yapılır, nasıl çekilir öğrenmek için 10marifet’in arama bölümüne “video zincir”, “video trabzan”, “video sık iğne” aramaları yazmanız yeterli. Anlatımlı videolarımız ile kolayca tığ işi nasıl örülür, bu teknikler nasıl uygulanır, öğrenebilirsiniz diye düşünüyoruz.

Örgü bebek patikleri sevenler ve yapılışlarını da arayanlar için 10marifet’in örgü ana kategorisinin altında bebek örgüleri bölümü, onun da altında örgü bebek patikleri özel kategorisi var. Burada birbirinden cici örgü ve tığ işi bebek patikleri, modelleri, örnekleri, tarifleri bulacaksınız. Keyifli geziler!

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .

3 YORUMLAR

  1. Çok güzel olmuş hatta harika olmuş bende çok istiyorum bunu yapmak 6 aylık kızım var dantelide çok severim iyi de bilirim ama bu terimleri anlayamıyorum başlangıcı normal dille anlatsaniz diğer tarafları da anlarım diye düşünüyorum.rica etsem ilk sırayı detaylı açıklar mısınız.