Pazar, Ocak 22, 2017
Mor bebek patiği – anlatımlı örgüler

Mor bebek patiği – anlatımlı örgüler

0
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

mor-renk-bebek-patigi-orgusu-anlatimli-orguler
Bebekler için örebileceğiniz mor renk patik yapımı.
55 ilmekle başlıyoruz. 10 sıra haroşo örüyoruz. Şimdi bu sırada örneğimize geçiyoruz. 2 sıra düz 1 haroşa 3. sırada dola, kes, dola yapıyoruz.
Aynı zamanda burun kısmını oluşturmaya başlayacağız.
İlmeklerimizi belirliyoruz 22 ilmek yan tarafı, 11 ilmek burun kısmı, 22 ilmek diğer yan taraf için.
Yan taraftaki ilmekler 12 ilmek kalasıya kadar eksiltiyoruz, böylelikle burun oluşmuş oluyor. Yan taraftaki ilmekler düz örgü olacak.
Elimizde 35 ilmeğimiz kalıyor. İstediğimiz uzunlukta öruyoruz. Bu sırada 2 düz örüp delik uyguluyoruz, sıra sonuna kadar bu şekilde devam ediyoruz. 6 sıra haroşo örüp kapatıyoruz.
Umarım beğenirsiniz.

Öğretici haroşo nasıl örülür videosu da burada.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: