Pazar, Aralık 11, 2016
Beyaz bebek yelek örgüsü – anlatımlı

Beyaz bebek yelek örgüsü – anlatımlı

0

bebek-yelegi-yapimi-anlatimli-orgu-modelleri
Yapımı kolay bir bebek yeleği örgüsü.
92 ilmek atıyoruz. Yeleğimizi arkasından örmeye başlıyoruz. 5 sıra lastik örüyoruz, istediğimiz boyuta gelene kadar düz örgü örüyoruz ve kol kısmına geldiğimizde 6 ilmek kesiyoruz.
8 ilmek lastik yapıyoruz. Şimdi modelimizi uygulamaya başlıyoruz. 2 sıra 1 haroşo 2 düz 1 haroşa 3.sırada dola kes dola yapıyoruz. 20 sıra modelimizi örüyoruz. Daha sonra yakası için 24 ilmek kesiyoruz, örgümüzün önünü örmeye başlıyoruz.
Ön kısım için 28 ilmeğimiz kalacak, kol kısmından 8 ilmek lastik, yakadan 6 ilmek lastik, ortada 16 ilmeğimiz kalıyor olacak. 13 sıra ördükten sonra 16 ilmek arttırıyoruz.
6 ilmek lastiğimize devam ediyoruz, bu arada 8 sırada ilmek açmayı unutmuyoruz.
Kol altına geldiğimizde 6 ilmek arttırıyoruz, arka kısmında ördüğümüz boyuta kadar örmeye devam ediyoruz.
Diger ön kısmınıda ördükten sonra bitiriyoruz.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .