Pazar, Ocak 22, 2017
Rende modeli bebek yeleği örgüsü _ anlatımlı

0
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

rende-modeli-bebek-yelegi-orgusu-anlatimli
Bu yakadan başlamalı modeli bebeğim için ilk kez ördüm, onun sayesinde şiş örgüsü de öğrendim :) Umarım beğenirsiniz.
MALZEMELER:

İp:alize happy baby

Şiş:2buçuk numara

YELEK ÖRGÜSÜ

80 ilmekle başlıyoruz. 2 sıra haroşo örüyoruz. (Sonraki sırada 2 ilmek örüyoruz 1 artırıp 1 kesiyoruz) sıra sonuna kadar parantez içindeki işlemi uyguluyoruz yani delikler oluşturmuş olacağız. Buradan daha sonra kurdele geçirebilmemiz için delikler şart!
1 sıra haroşa örüyoruz.
Şimdi yaka kısmındaki ajur örgüsünü örmeye başlayacağız.
(6 ilmek haroşo, 10 ilmek düz, 1 dola, 1 haroşo, 1 dola, 12 ilmek düz, 1 dola, 1 haroşo, 1 dola, 20 ilmek düz, 1 dola, 1 haroşo, 1 dola, 12 ilmek düz, 1 dola, 1 haroşo, 1 dola, 10 ilmek düz, 6 ilme haroşo)
1. sıra bu şekilde tamalanır, 4 delikli ajur olasıya kadar bu işlemi uyguluyoruz.
4 tane ajur modeli yapıyoruz ve kolunu kesmeye başlıyoruz. 45 ilmek kesiyoruz kollar için, daha sonra rende modeline geçiyoruz. Fakat ön kısımdaki 6 ilmek haroşo kısmını örmeye devam ediyoruz, istediğimiz boyuta gelene kadar örneğimizi örüyoruz, 5 sıra haroşo örüp örgümüzü kapatıyoruz.

rende-modeli-bebek-yelegi-orgusu-anlatimli-2

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: