Pazartesi, Aralık 5, 2016
Pirinç bebek yelek örgüsü – anlatımlı

Pirinç bebek yelek örgüsü – anlatımlı

0

pirinc-orgu-nasil-yapilir-anlatimli-bebek-yelegi-orgusu
Pirinç bebek yelek örgüsü:
88 ilmek atıyoruz. Yeleğimizi arkasından örmeye başlıyoruz. 5 sıra haroşo örüyoruz, istediğimiz boyuta gelene kadar pirinç örgü örüyoruz ve kol kısmına geldiğimizde 6 ilmek kesiyoruz.
8 ilmek haroşo yapıyoruz 20 sıra daha pirinç örgü örüyoruz. Daha sonra yakası için 24 ilmek kesiyoruz, örgümüzün önünü örmeye başlıyoruz.
Ön kısım için 28 ilmeğimiz kalacak, kol kısmından 8 ilmek haroşa, yakadan 6 ilmek harosa, ortada 16 ilmeğimiz kalıyor olacak. 13 sıra ördukten sonra 16 ilmek arttırıyoruz.
6 ilmek haroşoya devam ediyoruz, bu arada 8 sırada bir ilmek açmayı unutmuyoruz.
Kol altına geldiğimizde 6 ilmek arttırıyoruz, arka kısmında ördüğümüz boyuta kadar örmeye devam ediyoruz.
Diger ön kısmını da ördükten sonra bitiriyoruz.

pirinc-orgu-nasil-yapilir-anlatimli-bebek-yelegi-orgusu-2

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .