Perşembe, Mart 23, 2017
Ajurlu beyaz bebek yeleği örgüsü

Ajurlu beyaz bebek yeleği örgüsü

0
Bu çalışmayı satın almak için ulaşabilirsiniz:

ajurlu-bebek-yelegi-nasil-orulur
Ajurlu beyaz renk bebek yeleği örmeye 80 ilmek ile başlayıp 5 sıra haroşo ile devam ediyoruz.
Sonraki sırada 2 ilmek örüyoruz 1 artırıp 1 kesiyoruz. Sıra sonuna dek bu işlemi uyguladığımızda delikleri oluşturmuş olacağız.
Şimdi yaka kısmındaki ajur örgüsünü örmeye başlayacağız.
6 ilmek haroşo, 10 ilmek düz, 1 dola, 1 düz , 1 dola, 12 ilmek düz, 1 dola, 1 düz , 1 dola, 20 ilmek düz, 1 dola, 1 düz, 1 dola, 12 ilmek düz, 1 dola, 1 düz, 1 dola, 10 ilmek düz, 6 ilmek haroşo
1. sıra bu şekilde tamalanır, 4 delikli ajur olana dek bu işlem uygulanır
5 tane ajur modeli yapıyoruz ve kolunu kesmeye başlıyoruz. 45 ilmek kesiyoruz kollar için, daha sonra modeline geçiyoruz. Modelimiz 2 sıra 2duz, 1 haroşa 3.sırada dola, kes, dola şeklinde yapılıyor.
Fakat ön kısımdaki 6 ilmek haroşo kısmını örmeye devam ediyoruz, istediğimiz boyuta gelene kadar örüyoruz, 5 sıra haroşo örüp örgümüzü kapatıyoruz.
8 sırada bir ilmek açmayı unutmuyoruz. Kenarlarını tığ işi yapıyoruz.
Sevgiyle kalın…

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: