Çarşamba, Ocak 18, 2017
Kırmızı ajurlu bebek yeleği yapımı

Kırmızı ajurlu bebek yeleği yapımı

0

ajurlu-orgu-bebek-yelegi-nasil-yapilir
Kırmızı ajurlu bebek yeleği yapımı:
80 ilmekle başlıyoruz. 3 sıra haroşo örüyoruz. (Sonraki sırada 2 ilmek örüyoruz, 1 artırıp 1 kesiyoruz) sıra sonuna kadar parantez içindeki işlemi uyguluyoruz yani delikler oluşturmuş olacağız. Buradan daha sonra kurdele geçirebilmemiz için delikler şart!
1 sıra haroşo örüyoruz.
Şimdi yaka kısmındaki ajur örgüsünü örmeye başlayacağız.
(6 ilmek haroşo, 10 ilmek düz, 1 dola, 1 düz, 1 dola, 12 ilmek düz, 1 dola, 1 düz, 1 dola, 20 ilmek düz, 1 dola, 1 düz, 1 dola, 12 ilmek düz, 1 dola, 1 düz, 1 dola, 10 ilmek düz, 6 ilmek haroşo)
1. sıra bu şekilde tamalanır, 4 delikli ajur olasıya kadar bu işlemi uyguluyoruz.
5 tane ajur modeli yapıyoruz ve kolunu kesmeye başlıyoruz. 45 ilmek kesiyoruz kollar için, daha sonra düz örgü modeline geçiyoruz. Fakat ön kısımdaki 6 ilmek haroşo kısmını örmeye devam ediyoruz, istediğimiz boyuta gelene kadar örüyoruz, 5 sıra haroşo örüp örgümüzü kapatıyoruz.
En alttaki beyaz işlemeleri de iğne yadımıyla işliyoruz.

Haroşo örgü videosu da burada.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim \":)\" Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin\'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .
Satış için ulaşabilirsiniz: