Kız çocukları için yazlık tığ işi yelek

-

ti-isi-yelek-modelleri
Yazlık bebek yeleği örmek için yakadan başlıyoruz. 9 numara tığ ve ince iple 120 zincir çekiyoruz. Diğer sırada her bir zincirin üstüne ikili trabzan yapıyoruz.
3. sırada bir trabzan bir zincir şeklinde devam ediyoruz. 4. sıraya geldiğimizde kafes örgüye başlıyoruz. Yani 10 zincir çekip diğer sırada yaptığımız bir trabzan bir zincirden oluşan boşluklara batıyoruz. Böylelikle 60 kafesimiz oluyor.
5.sıraya geldiğimizde 10 zincir çekip bir önceki sırada çektiğimiz 10 zincirin tam ortasına batıyoruz. Burada da 60 kafesimiz oluyor.
6.sırada da aynı işlemi uyguluyoruz. 7.sıraya geldiğimizde kol ağızları için arttırmaya başlıyoruz. Bu sırada tam 70 kafesimiz oluyor.
Arttırma işlemini kol ağızlarının geldiği tarafta yapıyoruz. 8. sıra aynen devam.
9.sırada yine arttırarak 95 kafese ulaşıyoruz.
13 sıraya kadar bu şekilde yapıp kolların geleceği yeri birleştiriyoruz. 63 kafese düşüyoruz.
63 kafesle 28 sıra örüp bitiriyoruz.
Tekrar üste gelip kafeslerin içini 6.,9.,14.,18.,22.,26.,30.,34.,38.,42. sıralarda dolduruyoruz.
Doldurma işlemini tek kafesin içine 6 tane trabzan yapıp trabzanların tepelerine 4 zincir çekip batıyoruz.

ti-isi-yelek-modelleri-anlatimli-bebek-orguleri

1 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Püsküllü bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Kruvaze bebek yeleği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Kelebek örgüsü ile bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen desenli bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Tek parça bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Yakadan başlama bebek yeleği örgüsü

| | 0 Yorum

Sepet örneği bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum