Cuma, Aralık 9, 2016
Pembe yelek örgüsü – haroşo anlatımlı

Pembe yelek örgüsü – haroşo anlatımlı

0

pembe-haroso-bebek-yelegi-nasil-orulur-anlatimli-
MALZEMELER
İp: alize happy baby
Şiş: 2buçuk numara

YELEK ÖRGÜSÜ
Şişimize 82 ilmek atıyoruz.
Yeleğimizi arkadan örmeye başlıyoruz. 4 sıra haroşo örüyoruz.
7 haroşo örüp modele geçiyoruz. Modelimiz 4 delikli ajur modeli. Tekrar 7 haroşo, 3 defa 4 delikli ajur modelini uyguladıktan sonra 60 sıra örüyoruz.
Fakat kenar bantlarını hep 7 haroşo örmeyi unutmuyoruz.
Şimdi yaka kısmına geldik, 27 ilmek örüyoruz. 28 ilmek kesiyoruz. 27 ilmek daha örüyoruz.
Şimdi ön kısmını örmeye başladık. 7 haroşo, 13 ilmeğe 4 delikli ajur uyguluyoruz, 7 haroşo yapıyoruz bu şekilde 6 adet ajur modelimizi uyguladıktan sonra 3 sıra haroşo örüyoruz.
3 adet 4’lü ajur uyguluyoruz ve 24 sıra düz örüyoruz. 3 adet 4’lü ajur ördükten sonra 4 sıra da haroşo örüp kapatıyoruz.
Kenarlarını tığ işi yapıyoruz.

Haroşo nasıl örülür, anlatımlı videodan da yararlanabilirsiniz.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .