Salı, Aralık 6, 2016
Mor bebek yeleği örgüsü – haroşo

Mor bebek yeleği örgüsü – haroşo

0

haroso-orgu-nasl-yapilir-mor-bebek-yelegi-yapimi
Haroşo örgü nasıl yapılır, anlatımlı videodan yararlanarak bu kolay bebek yeleğinden siz de örebilirsiniz.
82 ilmek atıyoruz yeleğimiz yakadan örülmeye başlanıyor.
5 sıra haroşa örüyoruz.
8 haroşo, 9 düz, dola, düz, dola, 10 düz, dola, düz, dola, 24 düz, dola, düz, dola, 10 düz, dola, düz, dola, 9 düz, 8 haroşo
Arka ilmekler hep haroşo örülecek. Bu şekilde 10 delik oluncaya kadar örüyoruz. Şimdiki 4 sırada düz ördüğümüz yerler haroşa olacak şekilde örüyoruz.
10 sıra düz olacak şekilde deliklere devam ediyoruz.
5 sıra haroşo örüp kolunu kesiyoruz ve modelimize geçiyoruz.

haroso-orgu-nasl-yapilir-mor-bebek-yelegi-yapimi-1
MODEL: 2 sıra; 2 düz, 1 haroşo örüyoruz. 3.sırada dola, kes, dola yapıyoruz. Eskilerimiz bu modele ne demiş; 2 düz 1 büz :)
Neyse istediğimız boyuta gelene kadar modeli uyguluyoruz. 5 sıra haroşo örüp kapatıyoruz.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .