Yaprak yaka bebek yeleği örgüsü

-

yaprak-yala-bebek-yelegi-nasil-orulur
MALZEMELER
İp: alize happy baby
Şiş: 3 numara
81 ilmek ile başlıyoruz. Yaprak yaka modelli bebek yeleğimiz yakadan örülmeye başlanıyor.

Yakası:

-8 haroşo, 1 ters (1düz, attır, 1düz, arttır, 1düz, 1ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz.
Kenar bantları hep 8 haroşo olacak arka ilmeklerin hepsi haroşo örülecek.
– 8 haroşo, 1ters (7düz, 1ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz
– 8 haroşo, 1ters (3düz, attır, 1düz, arttır, 3düz, 1ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz.
– 8 haroşo, 1ters (9düz, 1ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz.
– 8 haroşo, (attır, sola kesiyoruz, 7düz, sağa kesiyoruz, arttır, 1haroşa)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz.
– 8 haroşo, (attır, sola kesiyoruz, 5 düz, sağa kesiyoruz, arttır, 3haroşa)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 7 haroşo örüyoruz.
– 11 haroşo, 7ters, (5haroşo, 7ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 11 haroşo örüyoruz.
– 11 haroşo, (attır, sola kesiyoruz, 3düz, sağa kesiyoruz, arttır, 5haroşo)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 6 haroşo örüyoruz.
– 13haroşo, (3ters, 9haroşo)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 4 haroşo örüyoruz.
– 13haroşo, (attır, 3 kesiyoruz, arttır, 9haroşo)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 6 haroşo örüyoruz.

Bütün ilmeklerimizi haroşo örüyoruz ve istediğimiz genişlikte kollarını kesiyoruz ve modelimize geçiyoruz. Modelimiz 5 delikli ters ajur modeli olacak, ben 7 defa ters ajur modelini uyguladım. İstediğiniz boyuta geldikten sonra 5 sıra haroşo örüp kapatıyoruz. Bu arada 8 sırada bir ilik açmayı unutmuyoruz.

yaprak-yala-bebek-yelegi-nasil-orulur-1

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kelebek örgüsü ile bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen desenli bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Tek parça bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Yakadan başlama bebek yeleği örgüsü

| | 0 Yorum

Sepet örneği bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Boyuna çizgili bebek yeleği örgüsü

| | 0 Yorum

Üçgen bebek yeleği nasıl örülür?

| | 0 Yorum