Yaprak yaka bebek yeleği örgüsü

-

yaprak-yala-bebek-yelegi-nasil-orulur
MALZEMELER
İp: alize happy baby
Şiş: 3 numara
81 ilmek ile başlıyoruz. Yaprak yaka modelli bebek yeleğimiz yakadan örülmeye başlanıyor.

Yakası:

-8 haroşo, 1 ters (1düz, attır, 1düz, arttır, 1düz, 1ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz.
Kenar bantları hep 8 haroşo olacak arka ilmeklerin hepsi haroşo örülecek.
– 8 haroşo, 1ters (7düz, 1ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz
– 8 haroşo, 1ters (3düz, attır, 1düz, arttır, 3düz, 1ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz.
– 8 haroşo, 1ters (9düz, 1ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz.
– 8 haroşo, (attır, sola kesiyoruz, 7düz, sağa kesiyoruz, arttır, 1haroşa)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve ön bandı için 8 haroşo örüyoruz.
– 8 haroşo, (attır, sola kesiyoruz, 5 düz, sağa kesiyoruz, arttır, 3haroşa)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 7 haroşo örüyoruz.
– 11 haroşo, 7ters, (5haroşo, 7ters)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 11 haroşo örüyoruz.
– 11 haroşo, (attır, sola kesiyoruz, 3düz, sağa kesiyoruz, arttır, 5haroşo)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 6 haroşo örüyoruz.
– 13haroşo, (3ters, 9haroşo)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 4 haroşo örüyoruz.
– 13haroşo, (attır, 3 kesiyoruz, arttır, 9haroşo)* sıra sonuna kadar parantez içindekileri devam ediyoruz ve 6 haroşo örüyoruz.

Bütün ilmeklerimizi haroşo örüyoruz ve istediğimiz genişlikte kollarını kesiyoruz ve modelimize geçiyoruz. Modelimiz 5 delikli ters ajur modeli olacak, ben 7 defa ters ajur modelini uyguladım. İstediğiniz boyuta geldikten sonra 5 sıra haroşo örüp kapatıyoruz. Bu arada 8 sırada bir ilik açmayı unutmuyoruz.

yaprak-yala-bebek-yelegi-nasil-orulur-1

Bir Cevap Yazın

Sarı bebek yelek modeli

| | 0 Yorum

1-2 yaş bebek yeleği örgüsü

| | 0 Yorum

Örgü bebek yeleği – düğme detaylı

| | 0 Yorum

İki renk örgü bebek yeleği

| | 0 Yorum

Örgü bebek yelek takımı

| | 0 Yorum

Pembe kız bebek yeleği yapılışı – videolu

| | 0 Yorum

Pembe bebek yeleği ve bandanası

| | 1 Yorum

Harika örgü bebek yelekleri – cicibebekler

| | 0 Yorum

Dantel detaylı örgü bebek yelekleri

| | 3 Yorum

Bebek yelek modelleri, örgü örnekleri

| | 1 Yorum