Cumartesi, Aralık 10, 2016
Püsküllü bebek yeleği yapımı

Püsküllü bebek yeleği yapımı

0

pembe-puskullu-bebek-yelegi-nasil-orulur-anlatimli-orgu-ornekleri
Pembe renkte püsküllü minnoş bir bebek yeleği örmeye ne dersiniz?
YELEK ÖRGÜSÜ
92 ilmek atıyoruz. Yeleğimizi arkasından örmeye başlıyoruz. 5 sıra latik örüyoruz, istediğimiz boyuta gelene kadar düz örgü örüyoruz ve kol kısmına geldiğimizde 6 ilmek kesiyoruz.
8 ilmek lastik yapıyoruz 20 sıra daha düz örgü örüyoruz. Daha sonra yakası için 24 ilmek kesiyoruz, örgümüzün önünü örmeye başlıyoruz.
Ön kısım için 28 ilmeğimiz kalacak, kol kısmından 8 ilmek lastik, yakadan 6 ilmek lastik, ortada 16 ilmeğimiz kalıyor olacak. 13 sıra ördukten sonra 16 ilmek arttırıyoruz.
6 ilmek lastiğimize devam ediyoruz, bu arada 8 sırada bir püskül yapmayı ve ilmek açmayı unutmuyoruz.
Kol altına geldiğimizde 6 ilmek arttırıyoruz, arka kısmında ördüğümüz boyuta kadar örmeye devam ediyoruz.
Diger ön kısmınıda ördükten sonra bitiriyoruz.

pembe-puskullu-bebek-yelegi-nasil-orulur-anlatimli-orgu-ornekleri-2

Sevgiyle kalın…

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .