Ahşap boyası ile metal kutu nasıl boyanır?

-

dekupaj-ile-metal-kutu-kaplama-nasil-yapilir-1

Hangi alanda uğraşırsak uğraşalım bu platformun sakinleri rahat durmaz efendim, her türlü hobisel işlere el atar çekinmez, geri durmaz. Ben de o sakinlerden (!) biri olarak ahşap boyama işine de el atmışlığım var. Hem de ahşap değil metal kutu boyayarak :)
Kutularım promosyon ürünü, reklamlı objelerden hiç haz etmem, hal böyle olunca bana da onları boyamak düştü. Uzun süredir kullanımda kendileri, kesinlikle yıpranma bozulma vs durumları olmadı bunu da belirtmek istedim :)

Malzemelerimize bakalım:

  • beyaz ahşap boyası
  • fırça
  • su bazlı vernik
  • peçete
  • peçete tutkalı

Her hobiseverin evinde mutlaka vardır bunlardan diye düşünüyorum :) Ben beyaz boya kullandığım için üç kat boya geçtim ama koyu renkte iş değişebilir bilemiyorum. Kutuları gelişi güzel fırça yardımı ile boyayıp kurumaya bırakıyoruz. (Mümkünse açık alanda) Kuruma işlemi bitince seçtiğimiz peçeteyi kutu ölçülerinde kesip üzerinden peçete tutkalına bandırılmış fırça ile geçiyoruz. Peçeteyi yerleştirip üzerine de dökebilirsiniz, tercihinize kalmış.

Peçetenin de kurumasını bekliyoruz ve en son fırça yardımı ile iki kat vernik geçiyoruz. Ve kutularımız hazır :)

Birinin altına eva, diğerinin altına oluklu karton yapıştırdım. Tamamen estetik kaygılardan başka bir amacı yok bu aşamanın :)

Ben hatıra kutusu, takı-toka kutusu niyetiyle kullansam da kurabiye kutusu dahi olabilir, ağzı da muhafazalı oluyor bu metal kutuların çünkü.

Buradan da ulaşabilirsiniz bloguma.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Rosamary

Bir garip Muallime adayı. Acemi terzi. Profesyonel cadı.

Ahşap tepsiye kolay transfer nasıl yapılır?

| | 6 Yorum

Ahşap kutu üzerine kolay dekupaj yapımı

| | 0 Yorum

Dekupaj ile eskileri yeniliyorum

| | 0 Yorum

Kavanoza dekupaj nasıl uygulanır?

| | 0 Yorum

Ahşap boyama dekupajlı ekmeklikler

| | 0 Yorum

Ahşap boyama – zor transfer tekniği

| | 3 Yorum

Kağıt dekupaj nasıl yapılır?

| | 3 Yorum