Kağıt dekupaj nasıl yapılır?

-

dekupaj-nasil-yapilir-1
Kızım odasına desenli priz elde etmek için dekupaj çalışması yaptım. Hem bir kendin yap projesi örneği olsun, hem de dekupaj nasıl yapılır örnek bir çalışma paylaşmış olayım istedim. Desenli prizler yapı marketlerde bulunuyor ancak normal prizlerin neredeyse dört katı fiyatına satılıyor. pahalı diye kızımın desenli prizi olmasa mıydı yani? İlk olarak dekupaj yapmaya uygun düz bir priz aldım.
Priz için seçtiğimiz bir deseninin kırtasiyede renkli baskısını aldım. Evlerde kullandığımız püskürtmeli yazıcılardan alınan çıktılar ile dekupaj olmuyor aklınızda bulunsun. Daha sonra prizin ölçüsüne göre kağıdı kestim.

dekupaj-nasil-yapilir-2
Dekupaj tutkalını bir kaseye boşalttım. Desenin arkasına yumuşak bir fırça yardımıyla tek kat sürdüm.

dekupaj-nasil-yapilir-3
Kağıdı prize yapıştırdıktan sonra aralıklarla birkaç kat daha tutkal sürdüm. Bu aşamada kağıdın tamamen yapışmasına ve hava kabarcığı kalmamasına dikkat edin.

dekupaj-nasil-yapilir-4
Dekupaj tutkalı tamamen kuruduktan sonra mutlak verniklemek gerekiyor. Prize sürekli dokunulacağı için deseni sabitlemek ve zarar görmesini engellemek için birkaç kat vernikleyin.
Ben su bazlı parlak bir vernik tercih ettim.

dekupaj-nasil-yapilir-5
İşte sonuç :)

dekupaj-nasil-yapilir-6

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Gülhan

üretmeyi, renklerle oynamayı seven hobi aşığı bir anneyim. kişiliğim gereği hobinin tek bir çeşidiyle değil farklı işlerle uğraşmayı çok seviyorum. bana instagramda gulhanin_hobi_bahcesi hesabımdan ulaşabilirsiniz.

Ahşap tepsiye kolay transfer nasıl yapılır?

| | 6 Yorum

Ahşap kutu üzerine kolay dekupaj yapımı

| | 0 Yorum

Dekupaj ile eskileri yeniliyorum

| | 0 Yorum

Kavanoza dekupaj nasıl uygulanır?

| | 0 Yorum

Ahşap boyama dekupajlı ekmeklikler

| | 0 Yorum

Ahşap boyama – zor transfer tekniği

| | 3 Yorum