Cam üzerine peçete dekupaj uygulaması

-

Cam tepsi, ya da cam borcam da diyebiliriz, üzerine peçete dekupaj tekniği uyguladım. Çini desenli bir peçete seçmiş olduğum için tabak gerçekten de çok gösterişli ve şık oldu.
Ben peçeteyi kesmeden bütün halde kullandım ve açıkcası pişman oldum. Peçete ile çalışmak çok dikkate gerektiriyor çünkü malum sürekli kırışan bir yapısı var. Bütün olarak peçeteyi kırıştırmadan dekupe etmek çok zor oldu yani anlayacağınız. Zaten arka taraf da kırıştı, pek düzgün olmadı ama yine de idare eder : )

Cam üzerine peçete dekupaj nasıl yapılır?

Gelelim konumuza…
Gerekli malzemeler: cam obje, desenini beğendiğiniz bir peçete, dekupaj tutkalı, akrilik boya ve fırça.

Peçetenin katlarını birbirinden ayırdım, cam borcamı ters çevirip camın iç yüzünden üzgün görünecek şekilde peçeteyi peçete tutkalı ile cam objeye yapıştırdım.
Kenarları çok dikkatli bir şekilde kesip tutkalladım.
Daha sonra 2 kat akrilik beyaz boya ile boyadım, 1 kat da (en son katı) inci beyazı ile boyadım. Katlar arasında tabii ki bekliyoruz.
Ve işte çini desenli cam tepsim hazır.

Tepsi olarak kullanılabileceği gibi servis tabağı olarak da kullanılabilir. ve hatta hala salonunda büfe kullananlar varsa büfede dekoratif olarak sergilenebilecek gerçekten şık bir tabak oldu. Hatalarıma rağmen hem de: )

7 yorum gelmiş

  1. mtnaz11

    Çok şık olmuş.Güle güle kullanın.Bu arada peçetedeki desenleri kestiğinizi de düşünemedim. Bence doğrusunu yapmışsınız.

Bir Cevap Yazın

Ahşap kutu üzerine kolay dekupaj yapımı

| | 0 Yorum

Dekupaj ile eskileri yeniliyorum

| | 0 Yorum

Kavanoza dekupaj nasıl uygulanır?

| | 0 Yorum

Ahşap boyama dekupajlı ekmeklikler

| | 0 Yorum

Ahşap boyama – zor transfer tekniği

| | 3 Yorum

Kağıt dekupaj nasıl yapılır?

| | 3 Yorum