Perşembe, Mart 23, 2017
Çeyizlik havlu kenarları – pitircik_havlu_ve_ceyiz

0

gupur-dantelli-pullu-suslu-havu-kenari-takim

10marifetli Instagram konukları serimizin bu seferki konuğu pitircik_havlu_ve_ceyiz. Kendisi gerçekten çok özenli ve zarif havlu kenarı çalışmaları ile dikkatimizi çekti. Havlu kenarı zaten özendiğimiz, bakmaktan zevk aldığımız bir el işi; bu kadar da hoş örneklerini görünce paylaşmak istedik. Siz de havlu kenarlarına meraklıysanız bu hesabı mutlaka takibe alın deriz. Özellikle incecik gupür dantelli ve taşlı havlu kenarı örnekleri öne çıkıyor marifetli arkadaşımızın işleri arasında. Taşlarla, pullarla, kurdele çiçeklerle süslenmiş çok güzel havlu kenarı modelleri var hesabında. Bu işleri sevenlerin zevkle göz atacağı, muhakkak ilgileneceği el işleri. Mesela en üstte gördüğünüz gupürlü ve üzeri pullarla süslü pembe havlu kenarı ne kadar zarif olmuş. Birbirini tamamlayan iki havlu, şık bir şekilde sunulmuş. Havlular genel olarak gupür dantelle süslenen havlu kenarlarına sahip; yarım inciler, kurdeleler de eşlikçisi. Pembe, mavi, mint yeşili, somon gibi renklerde seçilen havlular ve danteller göz okşuyor. Arada alışılmadık modeller de var; örneğin hemen aşağıdaki resimli armalı pembe havlu ne kadar değişik ve göz okşayan bir iş. Devamında akarak aşağı doğru inin ki bu zarif havluları kaçırmayın.

resimli-armali-pembe-havlu-kenari-modeli

fransiz-dantelli-ince-zarif-havlu-kenari-modelleri

pembe-ve-mavi-fransız-gupur-dantelli-havlu-kenarlari

gupur-dantelli-svarovski-tasli-zarif-havlu-kenari-modeli

mavi-fransiz-gupur-dantelli-zarif-havlu-kenari

sade-renkli-gul-gupur-dantelli-havlu-kenari-ornekleri

tul-kese-icinde-gupur-havlu-kenari-modeli

pembe-gupurlu-boncuklu-suslu-havlu-kenari-ornegi

gupur-dantelli-suslu-havlu-kenari-ornegi

yarim-incili-gupurlu-cicekli-havlu-kenari-modelleri

gupurlu-boncuklu-kurdeleli-cicekli-havlu-kenari

gupurlu-pembe-kurdeleli-cicekli-havlu-kenari

gupurlu-tasli-misafirlik-hediyelik-havlu-kenari-ornekleri