Daldaki kuş – geri dönüşüm pano yapımı

-

geri-donusum-cikolata-kutusundan-pano-duvar-susu-yapimi
Eşimin hediyesi çikolataların kutularını atmamış ‘ben bunlardan tablo yaparım’ diyerek bir köşede saklamıştım. İleri bir tarihe ertelemeden yarışmada kullanmalıydım bu fikri. Evet hemen fırçaları boyaları çıkardım. Ama bu sefer biraz daha zaman ve sabır gerektiren bir çalışma oldu.
Doğal olsun, içinde kış olsun, o olsun bu olsun derken böyle bir çalışma çıktı ortaya.
Öncelikle zemini tamamen kapatacak şekilde siyaha boyadım.

geri-donusum-cikolata-kutusundan-pano-duvar-susu-yapimi-1
Siyah boya en az 4 saat kuruduktan sonra tuvalimi, namı diğer kutu kapağıdır kendisi, zemin fırçası ile koyu kahverengine boyadım.

geri dönüşüm pano yapımı
Kahve zemin de iyice kuruduktan sonra beyaz akrilik boyayı nalburdan temin ettiğim fotoğraftaki gibi düz olmayan bir fırçayla kenar kısımları açıkta bırakarak sürdüm. Ayrıca burada çok düzgün pürüzsüz bir zemin değil de gelişigüzel fırça darbeleri uygulayarak kahveden beyaza doğal bir geçiş elde etmeye çalıştım. Bundan sonra yapacağım zemin boyama işlemlerinde de bu fırçayla aynı tekniği uyguladım.

Şimdi sıra geldi istediğimiz arka plan rengini uygulamaya. Ben kahve+beyaz+pastel yeşili karıştırarak elde ettiğim açık kahvemsi rengi kullandım. Boyarken yine köşeler kapanmayacak ve yine gelişigüzel darbeler olacak.
Boya kuruduktan sonra son kez beyaz boyayla fırça oldukça kuru olacak şekilde hafif pırıltılar verdim tüm yüzeye.
Nihayet en zevkli en hızlı en güzel değişimin gözler önüne serildiği kısma gelebildim. Zemini elde etmek için iki gün bekledikten sonra daldaki kuşu kurşun kalemle soluk bir şekilde çizdim tuvalime. Ağacımı boyadım yavaş yavaş.

Kuşu tamamen beyaza boyadım sonra. Ardından kuştaki renk geçişlerini ve diğer ayrıntıları oluşturmaya çalıştım.

Doğallık vermek için parmağımla renklerin birbirine karışımını sağladım.

Renklerimi beyazla açtım bolca.

Düz uçlu ince bir fırçayla dallara dik gelecek şekilde hafif hafif dokundurarak yaprakları elde ettim. Bu yöntemi kullanacaklara bir uyarı, fırçada fazla boya olmamasına dikkat ediniz.

Yeşil yapraklara beyaz çizikler de attım.

Kar tanelerini belirginleştirmek için onlara mavi gölgeler yaptım.

İşte sıcacık bir kış görüntüsü çıktı ortaya :)
geri-donusum-pano-yapimi
Hoşçakalın.
Yazılarım ve diğer paylaşımlarım için bloguma bakmak için buraya beklerim.

13 yorum gelmiş

  1. pastelzamanyolcusu

    @brnnyvz, ikndesign, ezgiumut, ornitorenk handmade, amigurumiaskina, elifly hepinize çok teşekkür ederim, beğendiğiniz için çok mutlu oldum :) Katılan tüm arkadaşlara bol şans diliyorum ben de :)

Bir Cevap Yazın

pastelzamanyolcusu

Samsunlu, iki kız kardeşin ablası, Bursa’da okumuş bir Gıda Mühendisi, Ankara’nın puslu havasını 3 sene soluduktan sonra İstanbul’da yuva kurmuş evli ve mutlu insan, o benim işte :)

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum