Degaje yaka tülbent elbise yapımı

-

Degaje yakalı şık bir tülbent elbise modeli yapmak için nasıl bir yol izleyelim de bu resimde gördüğümüz güzel elbiseden biz de dikelim, anlatmaya çalışalım. Bunu yaparken, tülbentlerin küçük birer modelini aldık, yani iki küçük kare kumaş parçası ile elbisenin nasıl kesildiğini, dikildiğini göstermeye çalışacağız:

İki tülbenti üst üste koyup köşelerden iğneleyin.

Degaje yakayı yapmak için fotoğrafta gördüğünüz yerden 40 cm işaretleyip köşeleri dışarı kıvırın.

Bunu yaparken öndeki tülbentin köşesini öne, arkadakinin köşesini arkaya kıvırıyoruz. Aynen yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi.

Devamında, omuz için, kıvırdığımız yerlerden ikişer ince bant ile minik askılar oluşturup dikiyoruz. Bu askılar 5-6 cm boyunda olacak.

Askılar şu şekilde gösterilebilir:

Omuz askısından aşağı doğru 20 cm’lik kenarı dikmeden boş bırakıyoruz. Burası kol boşluğu olacak. Bunu da aşağıdaki resme bakarak anlayabilirsiniz. Ama lütfen unutmayın, bu sadece elbisenin minyatürü. Küçük bir kumaş üzerinde gösteriyoruz. Siz, gösterdiğimiz uygulamayı verdiğimiz ölçülerle yapacaksınız.

Onun hemen altından, yine resimde gördüğünüz şekilde çaprazlama, mezura ile gösterdiğimiz çizgiden dikiyoruz. Bunun aynısını karşı taraf için de yapıyoruz.

Bu şekilde elbise tamamlanmış oluyor. Güle güle giyiyoruz.

Bir Cevap Yazın

shane

Ekru dantelli anne ve bebek mevlüt seti

| | 0 Yorum

Pudra renk özel dikim bebek mevlüd elbisesi

| | 0 Yorum

Dört tülbentten elbise yapımı

| | 0 Yorum

Tülbent ve eşarp elbise modelleri

| | 0 Yorum

Tülbentten kolay elbise modeli kalıpları

| | 0 Yorum

Üç tülbentten elbise yapımı

| | 0 Yorum

Penye pareo deniz elbiseleri

| | 0 Yorum