Tülbentten çok kolay ve şık elbise yapımı

-

Tülbentten elbise yaparken işe kolay tarafından başlamak lazımsa, çok şık ve havalı ama bir o kadar da basit bir tülbent elbise modeli ve yapılışı buldum. Adım adım anlatılmış, fotoğraflarla gösterilmiş. Eşarptan ya da tülbentten elbise yapmak isteyenler için yol gösterici olacağını düşündüm. Hadi başlayalım:

Malzemeler

  • 2 büyük boy eşarp ya da tülbent
  • makas
  • mezura
  • uygun renkte iplik
  • iğne
  • dikiş makinesi

1. İlk adım olarak, iki tülbenti üst üste koyalım. İğneleyelim. Boyun açıklığı için tam ortadan 30 cm boşluk bırakacak şekilde iğnelerimizi ayarlayalım.

2. Tülbentlerimizi iki omuzdan da 15 cm dış taraftan boşluk kalacak şekilde iğneleyelim. Tam olarak nasıl bir durum olduğunu hemen üstteki fotoğrafta görebiliyoruz.

3. Yan taraflardaki ayarlamaları da hemen üstteki fotoğrafta gördüğümüz gibi yapalım. Kol boşlukları için 30 cm kadar bir yer bırakalım. İğneleyelim.

Elbisemizi dikkatlice ters yüz edelim ve iğneli yerlerden dikkatlice düz dikiş geçelim. Bana kalırsa kesinlikle illa ki dikiş makinesi gerekmiyor, düzgün bir dikişle elde de dikebiliriz.

Nasıl? Ben çok beğendim. Acemiler için hele çok çok güzel bir elbise çalışması. İnce bir kemerle de giyildiğinde daha bir şık.

Bu güzel ve kolay tülbent elbise modelini ve yapılışını bulduğum yer işte bu güzel blog:

lostinparis – Tülbent ya da eşarptan elbise yapımı

kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.

Bir Cevap Yazın