Güpürle havlu kenarı nasıl süslenir?

-

gupur-ile-havlu-kenar-suslemesi-yapimi

Merhabalar. Bu paylaşımda, gupür ile havlu kenar süslemesi nasıl yapılır onu göstermek istiyorum. Elimde kırmızı bir bamboo havlu vardı. Bu gupür de uzun süredir bekliyordu. İkisini bir araya getirdim, böylece şık bir havlu kenarı örneği elde ettim. Nasıl yapılır, anlatımına geçelim. Önce güpürü zigzagla havluya sarıyoruz. Zigzag dikiş, güpür veya dantelin daha iyi tutunmasını ve muntazam görünmesini sağlar. Havluya güpür dikerken zigzag tercih etmenizi öneriririm. Muntazamn bir şekilde güpürün havlu kenarına sabitlenmesini sağladıktan sonra, dantelin üzerinde dallar ve yapraklar olduğu için ben de boş kalan yerlere kumaş çiçekler koymaya karar verdim. Profilime bakacak olursanız daha önce paylaştığım çeşit çeşit kumaş çiçek yapımlarını görebilirsiniz. Onlardan bir tanesini seçebilirsiniz. Bu havlu kenarındaki kumaş çiçeğin yapımını burada anlatmıştım. Kumaş çiçeklerimi dalların arasına kondurduktan sonra ortalarını yarım inci ile süsledim. Aşamaları bir de ayrı ayrı resimlerle görelim.

gupur-ile-havlu-kenar-suslemesi-yapimi-3

Bol marifetli günler…

Spring

Bir Cevap Yazın