Cumartesi, Aralık 10, 2016
Kırmızı beyaz haroşo bebek patiği örgüsü

0

haroso-orgu-bebek-patigi-nasil-yapilir-anlatimli-orguler
60 ilmekle başlıyoruz. 8 sıra haroşo örüyoruz. Şimdi bu sırada kırmızı ipimizle düz örgüye geçiyoruz. Aynı zamanda burun kısmını oluşturmaya başlayacağız.
İlmeklerimizi belirliyoruz, 24 ilmek yan tarafı, 12 ilmek burun kısmı, 24 ilmek diğer yan taraf için.
Yan taraftaki ilmekler 14 ilmek kalasıya kadar eksiltiyoruz. 14 ilmeğimiz haroşo olarak örülecek, böylelikle burun kısmını oluşturmuş oluyoruz.
Burun kısmı kırmızı iple düz örgü olacak. Elimizde 40 ilmeğimiz kalıyor.
Bu sırada 2 haroşo örüp delik uyguluyoruz sıra sonuna kadar bu şekilde devam ediyoruz. 4 sıra haroşo örüp kapatıyoruz.
Kolay gelsin hanımlar…

Haroşo örgü nasıl yapılır, anlatımlı videodan öğrenebilirsiniz.

Paylaş
laylayhobim
El işine dair herşeyi seviyorum. Yeni hobiler edinmeyi ve başarabilmek için titizlikle çalışmayı daha sonrasında duyduğum övgüleri seviyorum. Laylay hobim olarak bu ise 2 yıl önce başladim amigurumi üzerine bir cok oyuncaklar urettim fakat anladimki benim icin hobi birtek amigurumi olamaz ve çesitli hobi alanlarinada el atmaya başladim :) Daha 1 buçuk yıllık evliyim ve hamileyim kızımı sabırsızlıkla beklemekteyim. Kızımın Elvin'imin bana uğur getireceğine inanıyorum. Hayatı tüm olumsuzlukkara rağmen sevmek gerekir hayat kısa kuşlar uçuyor..... sevgiyle kalın. . .